;
coinex

تفاوت بنچمارک نسخه های مختلف سامسونگ گلکسی اس 7

تفاوت بنچمارک نسخه های مختلف گلکسی اس 7

اوایل این ماه مدلی از گوشی گلکسی اس 7 که قرار است در آمریکای شمالی عرضه شود و در ساخت آن از تراشه ی اکزینوس 8890 استفاده شده است در بنچمارک Geekbench حضور یافت. این مدل (SM- G930W8) در بخش های تک هسته و چند هسته به ترتیب امتیاز های 1873 و 5946 را به ثبت رساند. اما چند روز پیش بود دیگر ورژن این گوشی با شماره مدل SM-G930F که قرار است در اروپا عرضه شود در بنچمارک Geekbench ظاهر شد. گفتنی است که این مدل نیز به تراشه ی اکزینوس 8890 سامسونگ مجهز است.

بنا بر دلایلی، مدل اروپایی گلکسی اس 7 امتیاز کمتری در این بنچمارک بدست آورد. امتیازات ثبت شده ی این مدل در بخش تک هسته 1358 و در بخش چند هسته 4911 هستند. این امتیازات شاید کمتر از امتیازات ثبت شده توسط ورژن آمریکای شمالی باشند اما بسیار نزدیک به بنچمارک گلکسی اس 7 اج ورژن اروپایی هستند. ورژن اروپایی گوشی گلکسی اس 7 اج نیز در بنچمارک Geekbench مورد ارزیابی قرار گرفت که امتیاز های آن در بخش های تک هسته و چند هسته به ترتیب 1363 و 4951 بود. البته این امتیاز ها توسط نمونه های اولیه و آزمایشی این گوشی ها به ثبت رسانده شدند و مشخص نیست که در این آزمایش سرعت ساعت پردازنده تا چه میزانی کاهش پیدا کرده است.

اما اجازه دهید نگاه مختصری به مشخصات گوشی گلکسی اس 7 داشته باشیم. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.1 اینچی است و روزلوشن 1440 در 2560 کواد اچ دی را ارائه می دهد. همان طور که می دانید این گوشی از لحاظ تراشه ی بکار رفته، در دو ورژن عرضه خواهد شد. یک مدل که به تراشه ی اسنپدراگون 820 و مدل دیگری به تراشه اکزینوس 8890 مجهز خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل خواهد بود. ظرفیت باتری این گوشی نسبت به گلکسی اس 6 ارتقا پیدا کرده و 3000 میلی آمپر ساعتی است. این باتری باعث شده تا زمزمه هایی مبنی بر اینکه این گوشی توانایی پخش 17 ساعت ویدیو دارد، به گوش رسد. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی گوشی اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود. میزان رم این گوشی 4 گیگابایت است و همچنین به پورت USB نوع C مجهز است.

انتظار می رود تا سامسونگ از گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در تاریخ 21 فوریه (2 اسفند) یک روز قبل از آغاز کنگره جهانی موبایل پرده برداری کند. گفته می شود این دو پرچمدار جدید در تاریخ 11 مارس (21 سفند) روانه ی بازار خواهند شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر