;
coinex

گوشی مکس پرو اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپ دراگون 820

گوشی مکس پرو اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپ دراگون 820 توسط لتیوی تا چند هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

گوشی مکس پرو اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپ دراگون 820 توسط لتیوی تا چند هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

در حالی که سامسونگ، شیائومی و هواوی سعی خواهند کرد تا با عجله گوشی های پرچمدار خود را به بازار ماه فوریه_ مارس برسانند. یک کمپانی بیشتر از همه آنها عجله دارد.

غول الکترونیکی چین، لتیوی (LeTV) پرچمدار گوشی هوشمند خود به نام مکس پرو (Max Pro) را تا چند هفته آینده راه اندازی خواهد کرد.

در اوایل این ماه در نمایشگاه CES 2016، لتیوی از مکس پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپ دراگون 820 رونمایی کرد. این گوشی گواهی تاییدیه تنظیم مقررات چین، تنا (TENA) را دریافت کرد.

از آنجا که گوشی مکس پرو تاییدیه تنا را دریافت کرده است انتظار می رود که این گوشی هوشمند رده بالا در چند هفته آینده وارد بازار گردد.

اگر چه این گوشی هوشمند ممکن است در ابتدا در خارج از چین در دسترس قرار نگیرد. اما مطمئنا لتیوی از پتانسیل بالای گوشی مکس پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند دارنده اسنپ دراگون 820 به خوبی بهره خواهد برد و آنرا در سراسر جهان راه اندازی خواهد کرد.

گوشی مکس پرو در حالی که هیچ اطلاعی از قیمت آن وجود ندارد. اما در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه خواهد شد. گوشی مکس پرو با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد. مطمئنا جابه جایی این فبلت آسان نخواهد بود اگرچه گوشی مکس پرو تنها 200 گرم وزن خواهد داشت. اما نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی آن و اندازه های 8.95 در 83.4 در 167 میلیمتر، جابه جا کردن این فبلت را راحت نشان نمی دهد. نکته منفی دیگری که ممکن است در مورد گوشی مکس پرو وجود داشته باشد، نبود کارت میکرو اس دی برای ارتقا حافظه در آن است. اما این گوشی با 64 گیگا بایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و شاید این موضوع تا حدودی نبود کارت میکرو اس دی را جبران کند.

بارز ترین ویژگی گوشی مکس پرو، پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 820 کوالکام با سرعت پردازش 2.2 گیگا هرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و 4 گیگا بایت رم است. نمایشگر 6.3 اینچی Quad HD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل دارد اما هیچ صحبتی از پوشش محافظتی کورنینگ گوریلا گلس به میان نیامده است. لتیوی گوشی مکس پرو را با دوربین 21 مگا پیکسلی در عقب و دوربین 8 مگا پیکسلی در جلو، مجهز کرده است.

با وجود پیکره قدرتمندی که لتیوی برای این فبلت در نظر گرفته انتظار یک باتری غول آسا چندان غیر معقول نخواهد بود اما متاسفانه این کمپانی برای گوشی مکس پرو وجود یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی را تایید کرده است و خبر خوب آنکه گوشی های هوشمندی که از فناوری شارژ سریع 2.0 کوالکام بهره مند هستند، می توانند صفر تا 60 درصد باتری را در 30 دقیقه شارژ کنند.

لتیوی گوشی مکس پرو را با دوربین 21 مگا پیکسلی در عقب و دوربین 8 مگا پیکسلی در جلو، مجهز کرده است.

بارز ترین ویژگی گوشی مکس پرو، پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 820 کوالکام با سرعت پردازش 2.2 گیگا هرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و 4 گیگا بایت رم است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


 

عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر