;
coinex

ال جی تایید کرد که از جی 5 در MWC 2016 پرده برداری خواهد شد

ال جی تایید کرد که از جی 5 در MWC 2016 پرده برداری خواهد شد

شرکت ال جی اعلام کرد که گوشی ال جی جی 5 طبق قرار سابق در کنگره جهانی موبایل 2016 که ماه آینده در بارسلونا بر گزار خواهد شد، معرفی می شود. این شرکت دعوتنامه هایی را برای رویداد 21 فوریه ارسال کرده است. شاید تا کنون در مورد این که ال جی از یکی از دو گوشی پرچمدار خود در سلا 2016 در این رویداد پرده براری می کند، شک و شبهه ای وجود داشت، اما این اعلامیه ال جی به صورت رسمی بیان کرد جی 5 در MWC 2016 پرده برداری می شود.

خیلی ها معتقدند که ال جی طبق عادت همیشگی خود، گوشی خود پرچمدار خود را طراحی و تولید کرده است، اما عده ی دیگر معتقدند که هدف اصلی ال جی از تولید این گوشی رقابت مستقیم با گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ است. این پرچمدار جدید سامسونگ قرار است در تاریخ مشابه طی رویداد MWC 2016 معرفی شود.

گوشی ال جی جی 5 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و رزولوشن 1440 در 2560 کواد اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. این گوشی دارای دوربین 2 گانه بوده و کیفیت فیلم برداری آن 4K است و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است. میزان رم این گوشی 3 یا 4 گیگابایت خواهد بود. اما از لحاظ مشخصات ظاهری این گوشی تفاوت هایی را با نمونه ی قبلی خود دارد. پرچمدار جدید ال جی دارای بدنه ی تماماً فلزی است و پشت گوشی دارای انحنایی است که باعث می شود راحت تر در دست کابران جای گیرد. دکمه های تنظیم صدا که قبلاً در پشت گوشی وجود داشتند در طراحی جدید جی 5 به کناره ها انتقال پیدا کرده اند.  این گوشی همچنین به حسگر اثر انگشت نیز مجهز خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر