;
coinex

اینستاگرام داشتن چند حساب کاربری را امکان پذیر می کند

داشتن چند حساب کاربری در نسخه ios اینستاگرام محقق می شود.

اینستاگرام داشتن چند حساب کاربری را در نسخه ios محقق می سازد.

یکی از قدیمی ترین شکایات در مورد اینستاگرام این بوده است که اجازه نمی دهد شما به راحتی بین حساب های کاربری مختلف خود سوئیچ کنید. در حال حاضر به نظر می رسد اینستاگرام یک ویژگی به برنامه خود اضافه کرده است که بر اساس آن، به برخی از کاربران که اجازه می دهد تا بدون نیاز به ورود به داخل اینستاگرام یا خارج شدن از آن بین حساب های مختلف کاربری خود، جا به جا شوند. اولین بار توسط Latergramme مشخص شد، برخی از کاربران اینستاگرام شاهد یک گزینه جدید در تنظیمات حساب کاربری خود بودند، که می توانستند یک حساب دیگر را بدون خروج از سیستم، اضافه کنند.

اگر با چندین حساب کاربری وارد شوید، اطلاعیه های اینستاگرام به شما می گویند که کدام حساب کاربری، لایک و یا نظر دریافت کرده است.

اکثر مردم به احتمال زیاد، به حساب های کاربری متعدد در اینستاگرام نیاز ندارند، اما کسانی که مدیریت نام تجاری را برعهده دارند و یا صفحه ی حرفه ای را ایجاد کرده اند، این قابلیت برای آنها بسیار مفید خواهد بود، گذشته از آن نوجوانانی هستند که دوست دارند چند حساب کاربری برای به اشتراک گذاری انواع مختلف عکس ها داشته باشند.

اینستاگرام در اصل شروع چند حساب کاربری را  در سال گذشته با نسخه های اندرویدی شروع کرد، اما به نظر می رسد این ویژگی، بیشتر در دسترس قرار بگیرد. یک سخنگوی اینستاگرام بیان کرده است: “ما همیشه به دنبال آزمایش ویژگی های جدید در درون جامعه ی خود بوده ایم”

به گفته برخی از کاربران اینستاگرام که از نسخه ی iOS، آن استفاده می کنند، در حال حاضر ارتقاء ظریفی در برنامه ایجاد شده است که اجازه می دهد، تعداد کمی از کاربران به سرعت بین چندین حساب کاربری اینستاگرام خود، سوئیچ کنند. همان چیزی که در ماه نوامبر گذشته، برخی از اعضای تست بتای اندروید قادر به این کار بودند.

به طور کلی، به نظر می رسد که اینستاگرام در حال آزمایش کردن این ویژگی قبل از دائمی شدن آن است. برای دیدن اینکه آیا شما نیز از آن دسته افراد هستید که این توانایی را برای باز کردن چندین حساب کاربری اینستاگرام دارید، به بخش نتظیمات اینستاگرام خود سر بزنید. اگر گزینه  ای برای اضافه کردن یک حساب کاربری داشتید، بدانید که همزمان سوئیچ کردن بین چند حساب بدون نیاز به خارج شدن از برنامه، برای شما امکان پذیر است.

بسیاری از برنامه های رسانه ی اجتماعی در حال حاضر این توانایی را به کاربران برای باز کردن بیش از یک حساب و به سرعت سوئیچ کردن بین آنها، ارائه می دهند که متاسفانه اینستاگرام در میان آنها نیست، حداقل در حال حاضر برای همه این امکان وجود ندارد. با این حال، بر اساس این آزمایشات طولی نمی کشد که سوئیچ بین حساب های اینستاگرام تنها با کشیدن یک ضامن امکان پذیر خواهد شد.

در اسکرین شات زیر می توانید گزینه ی اضافه کردن حساب کاربری در اینستاگرام را ببینید:

در اسکرین شات زیر می توانید گزینه ی اضافه کردن حساب کاربری در اینستاگرام را ببینید

اضافه کردن حساب کاربری در اینستاگرام

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider ، phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر