;
coinex

تصاویر لومیا 650 منتشر شد

تصاویر لومیا 650 منتشر شد

تصاویر لومیا 650 منتشر شد.

چند روز گذشته، لومیا 650 گوشی مقرون به صرفه بعدی مایکروسافت که با سیستم عامل موبایلی ویندوز 10 اجرا می شود، در تصاویری رسمی منتشر شد.

اوایل امروز شاهد عکس های بیشتری از زوایای مختلف لومیا 650 بودیم که از وبسایت آلمانی Winfuture  منتشر شده بود. لومیا 650 به زودی در ایالات متحده و اروپا عرضه خواهد شد.

صحبت درباره مشخصات این گوشی از صفحه نمایش آن آغاز خواهد شد. لومیا 650 دارای نمایشگر 5 اینچی آمولد با وضوح تصویری 720p است. پردازنده اسنپ دراگون 210 کوالکام یا اسنپ دراگون 212 به آن قدرت خواهد داد. دوربین 8 مگا پیکسلی در عقب و دوربین 5 مگا پیکسلی برای سلفی در جلوی آن تعبیه شده است.

گوشی لومیا 650 دارای 8 گیگا بایت رم بوده و 16 گیگا بایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است. این گوشی هوشمند با ضخامت 7.27 میلیمتر یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی را در پشت خود جای داده است.

لومیا 650 از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند اما هنوز اپراتور هایی که این گوشی را ارائه خواهند داد، مشخص نشده اند.

خبر ها حاکی از آن است که این گوشی مقرون به صرفه در اروپا با قیمت 220 یورو و در ایالات متحده آمریکا با برچسب قیمتی زیر 200 دلار عرضه خواهد شد.

بر طبق خبر های گذشته انتظار می رود که لومیا 650 در این هفته معرفی گردد اما گزارش های جدید نشان می دهد که به دلیل مشکلی نرم افزاری رونمایی از این گوشی هوشمند تا اواسط فوریه به تاخیر افتد.

لومیا 650 از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند اما هنوز اپراتور هایی که این گوشی را ارائه خواهند داد، مشخص نشده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر