;
coinex

آلکاتل وان تاچ پاپ 4 در کنفرانس جهانی موبایل 2016 معرفی خواهد شد

آلکاتل وان تاچ پاپ 4 در کنفرانس جهانی موبایل 2016 معرفی خواهد شد

آلکاتل وان تاچ پاپ 4 گوشی هوشمندی از آلکاتل است که به همراه دو مدل دیگر از این خانواده در کنفرانس MWC امسال راه اندازی خواهد شد.

به نظر می رسد که سازنده گوشی چینی آلکاتل قصد دارد تا با قدرت در کنفرانس جهانی موبایل امسال (MWC 2016) حاضر شود و به همین دلیل این کمپانی تعدادی از گوشی های هوشمند اندرویدی خود را در طول این رویداد راه اندازی خواهد کرد.

از قبل صحبت هایی راجع به راه اندازی دو گوشی هوشمند از آلکاتل به نام های Idol 4 و 4S در طول کنفرانس MWC 2016 شنیده بودیم. اما امروز در وبسایت آلمانی Winfuture.de مطلبی منتشر شده باعث شگفتی شد، تعداد بیشتری، گوشی های هوشمند اندرویدی در کنفرانس  جهانی موبایل امسال راه اندازی خواهد شد؛ صحبت درباره سه مدل از دستگاه های میان رده کمپانی آلکاتل به نامهای، آلکاتل وان تاچ پاپ 4 (Alcatel OneTouch Pop 4)، پاپ 4S و پاپ 4S پلاس است.

هر سه این گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهند شد که می تواند برای شروع گزینه بعدی نباشد.

با توجه به مشخصات درز شده از آنها به نظر می رسد که آلکاتل وان تاچ پاپ 4 ارزانترین در بین این سه گوشی باشد.

مشخصات فنی آلکاتل وان تاچ پاپ 4 :

گوشی آلکاتل وان تاچ پاپ 4 یک پکیج قابل قبول از گوشی هوشمندی با نمایشگر 5 اینچی اچ دی با کیفیت تصویری 720p و پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 210 کوالکام است.

بسته به تقاضای بازار این گوشی هوشمند با 1 یا 1.5 گیگا بایت رم عرضه خواهد شد و باز همان شرایط برای دوربین این گوشی نیز صادق خواهد بود. آلکاتل وان تاچ پاپ 4 در برخی بازار ها با دوربین 13 مگا پیکسلی عقب و دوربین جلوی 8 مگا پیکسلی و در برخی دیگر با دوربین 8 مگا پیکسلی عقب و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو ظاهر خواهد شد.

گوشی آلکاتل وان تاچ پاپ 4 یک پکیج قابل قبول از گوشی هوشمندی با نمایشگر 5 اینچی اچ دی با کیفیت تصویری 720p و پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 210 کوالکام است.

آخرین مدل این سری، آلکاتل وان تاچ پاپ 4 اس پلاس به یک پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 210 کوالکام با سرعت پردازش 1.1 گیگا هرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 304 و 1.5 گیگا بایت رم مجهز شده است.

این مدل با 16 گیگا بایت حافظه داخلی همراه خواهد بود و درست به مانند آلکاتل وان تاچ پاپ 4، بسته به موقعیت بازار عرضه شده با دوربین 13 یا 8 مگا پیکسلی عقب و دوربین 8 یا 5 مگا پیکسلی در جلو عرضه خواهد شد. این گوشی دارای نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویری p 720 است.

گوشی وان تاچ پاپ 4 اس با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (1080p) ظاهر خواهد شد که از تراشه هشت هسته ای هلیو X10 مدیا تک در کنار پردازنده گرافیکی مالی- T860 و 2 گیگا بایت رم قدرت می گیرد.

این گوشی به 16 یا 32 گیگا بایت حافظه داخلی، دوربین عقب 13 مگا پیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و دو فلاش LED در عقب و دوربین 8 یا 5 مگا پیکسلی در جلو مجهز خواهد شد.

گوشی آلکاتل وان تاچ 4 اس از باتری 2,960 میلی آمپر ساعتی قدرت می گیرد در حالی که دو مدل دیگر از یک باتری 2,500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شوند. هر سه مدل از این گوشی های هوشمند از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کنند.

گوشی آلکاتل وان تاچ 4 اس از باتری 2,960 میلی آمپر ساعتی قدرت می گیرد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر