;
coinex

اولین گام های اپل در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

اولین گام های اپل در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، با فروش یک هدست واقعیت مجازی که محصول خود شرکت نیست، برداشته شد.

اولین گام های اپل در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، با فروش یک هدست واقعیت مجازی که محصول خود شرکت نیست، برداشته شد.

اپل در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، اولین گام رسمی خود را برداشته است اما نه با محصول خود بلکه با فروش منظره یاب View-Master  واقعیت مجازی متال در فروشگاه آنلاین خود این کار را آغاز کرده است.

هدست View-Master شبیه به گوگل کاربرد، با گوشی کار می کند و  با نرم افزار و کارت دیسک کوچکی همراه است که منظره یاب های سه بعدی دوران کودکی را یادآوری می کند. این منظره یاب به روز شده، برای شما امکان کشف موضوعات مختلف و جالب را از طریق یک تجربه ترکیب شده ی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فراهم می کند.

این هدست دقیقا تجربه ی واقعیت مجازی همهجانبه و کاملی که آکیولس ریفت و اچ تی سی وایو، فراهم می کند را ارائه نمی دهد، اما این تجربه ای برای ورود به سطح بزرگ (و ارزان) است که می تواند جایگزینی برای سامسونگ گیر وی آر و کاربرد گوگل باشد. اپل در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خود، در حال فروش کیت استارتر View-Master واقعیت مجازی به قیمت  29.95 دلار است.

اگرچه View-Master ممکن است یک محصول اپل نباشد ولی اینکه این شرکت در حال فروش این هدست است، نشانه ی اولین تاخت و تاز اپل در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است و همچنین قابل توجه است که این تحول اپل در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ،پس از یک هفته از اینکه تیم کوک بیان کرد که فکر می کند واقعیت مجازی “واقعا خوب است و برنامه های کاربردی جالبی دارد”، انجام شد.

در حالی که مایکروسافت، گوگل و سونی خود را برای توسعه فن آوری واقعیت مجازی آماده کرده اند، اپل در مورد برنامه های خود آرام ماند. به عبارت دیگر، تا کنون محصولی از خود نداشته است.

با این حال، گزارشی در هفته گذشته نشان داد که اپل دارای یک تیم گسترده مخفی کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی است و نمونه های اولیه از پیکربندی های مختلف آن ساخته شده است، هر چند در این گزارش هیچ تضمینی وجود ندارد که آیا اپل در حال کار بر روی آن است یا اینکه اصلا در آینده هدستی عرضه می کند یا خیر.

با این حال گزارشات موجود مبنی بر این است که فعلا اپل در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ، شروع به فروش یک هدست واقعیت مجازی به نام View-Master کرده است. View-Master با سلتنج در آی فون کار می کند.

بیانیه های کوک و علاوه بر این فروش View-Master واقعیت مجازی در فروشگاه اپل، نشان می دهد که این شرکت، چشم بر روی تحولات در فضای این تکنولوژی نگه داشته است و ما بیش از پیش احتمال می دهیم که  اپل در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ، چیز های زیادی برای ارائه خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر