;
coinex

مایکروسافت لومیا 650XL را به جای لومیا 850 عرضه خواهد کرد

مایکروسافت لومیا 650 XL را به جای لومیا 850 عرضه خواهد کرد

حتماً نام گوشی لومیا 850 به گوش شما خورده است. گوشی هوشمند جدید مایکروسافت که مدتی است شایعات و اخباری راجع به آن شنیده می شود. گفته می شود که این گوشی دارای ضخامت 6.92 میلی متری است و قاب فلزی خواهد داشت و قرار است تا نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1080p داشته باشد. در اخبار منتشر شده از این گوشی با نام مستعار Honjo یاد می شود که قدرت پردازشی آن توسط چیپ ست اسنپدراگون 617 که به پردازنده ی 8 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 405 مجهز است، تامین می شود. همچنین قرار بود که از اسکنر مادون قرمز در جلوی این گوشی استفاده شود. اما عکس های منتشر شده از سوی رسانه های چینی نشان می دهد که خبری از اسکنر مادون قرمز نخواهد بود و نمای جلوی گوشی تنها دارای دوربین سلفی خواهد بود.

اما همان طور که در دسامبر اخباری به گوش رسید که احتمال دارد مایکروسافت تولید این گوشی را متوقف کند و به نظر می رسد که این موضوع صحت داشته باشد. مایکروسافت قصد دارد تا به جای لومیا 850، گوشی لومیا 650XL را عرضه کند. گوشی لومیا 650XL دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی بوده و رزولوشن 720 در 1280 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی  اسنپدراگون 210 و پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 304 تامین می شود.

اگر شما از آن دسته طرفداران گوشی های ویندوز فون مایکروسافت هستید و قصد خرید یک گوشی میان رده را دارید باید توجه کنید که این گوشی مشخصات به مراتب پایین تری نسبت لومیا 850 دارد. به طور واضح تر تفاوت بسیار زیادی بین عملکرد تراشه های اسنپدراگون 210 و 617 وجود دارد و خریدارن باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.
از طرف دیگر در چند روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه لومیا 650 آخرین گوشی هوشمندی است که در سال 2016 با برند لومیا توسط مایکروسافت عرضه خواهد شد. گوشی لومیا 650 قرار است تا در ماه جاری عرضه شود بنابراین مشخص نیست که اخبار پیرامون لومیا 650XL تا چه حد درست باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر