;
coinex

درآمد بزرگترین شرکت های تکنولوژی در هر ثانیه

درآمد بزرگترین شرکت های تکنولوژی در هر ثانیه

درآمد بزرگترین شرکت های تکنولوژی در هر ثانیه چقدر است؟

شکی نیست که موثر ترین عامل در زندگی مدرن، توانایی انتشار و ذخیره سازی اطلاعات با کمترین هزینه است. این انقلاب به وجود آمده در اطلاعات، مزایا و امکانات بیشماری را در ازای کمترین هزینه در اختیار ما قرار داده است. می توان گفت که بدون هیچ هزینه ای می توان به دریایی از دانش های انسانی دست یافت.

اپلیکیشن های جدید با قابلیت های فراوان، با حداقل هزینه در اختیار کاربران قرار می گیرند، و هزینه ی شارژ آبونمان نتفلیکس، تاثیری روی مجموع هزینه ی ماهانه ی افراد ندارد؛ و در این میان ما می توانیم افکار و ایده های خودمان را از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی و یا سایر راه های ارتباطی، با صرف مبلغی نزدیک به صفر با دوستانمان به اشتراک بگذاریم. این امکانات از آغاز هستی انسان وجود نداشته اند، بلکه تنها به لطف اینترنت از مزایای آن بهره مند هستیم. با شکل دادن به ارتباطات از طریق فعالیت های فردی خودمان، به کسب درآمد بزرگترین شرکت های تکنولوژی کمک می کنیم. اندازه ی نهایی و مقیاس این ارقام در مجموع بسیار زیاد است، تا حدی که شاید هرگز در ذهن ما نگنجد.

در روز چند بار از موتور جستجوی گوگل استفاده می کنید؟ فکر می کنید همسایه ها و یا کاربران سطح شهر و یا کشور شما چقدر از گوگل استفاده می کنند؟ درباره ی تعداد کاربران جهانی گوگل چه می دانید؟

در دو تصویر زیر، حجم اطلاعات پردازش شده و سود کسب شده ی غول های تکنولوژی در عرض 10 ثانیه نشان داده شده است.

تصور می کنید حجم اطلاعات پردازش شده تنها در عرض ده ثانیه چقدر است؟ با توجه به تصویر زیر، مشاهده می کنید که حجم اطلاعات منتقل شده، 225000 گیگابایت بوده است؛ که این حجم از طریق 500 هزار پست جدید منتشر شده ی فیسبوک، 57 هزار توییت جدید، 46 هزار جستجو در گوگل و 2 میلیون پیام ارسال شده در واتس آپ به وجود آمده است. با هر کلیلک ما، مبلغ بسیار ناچیزی به درآمد بزرگترین شرکت های تکنولوژی اضافه می شود، اما در مجموع، این مبلغ باور نکردنی است. برای اطلاع از حجم پردازش شده در حال حاضر به این لینک بروید.

تصور می کنید حجم اطلاعات پردازش شده تنها در عرض ده ثانیه چقدر است؟ با توجه به تصویر زیر، مشاهده می کنید که حجم اطلاعات منتقل شده، 225000 گیگابایت بوده است؛ .

فکر می کنید سود کسب شده ی این شرکت ها در عرض ده ثانیه چقدر بوده است؟ اعدادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید بسیار شگفت انگیز هستند. امیدواریم این روند به ایجاد دورنمای تکنولوژی و تجارت کمک کند. برای اطلاع از درآمد بزرگترین شرکت های تکنولوژی در حال حاضر، به این لینک بروید.

فکر می کنید سود کسب شده ی این شرکت ها در عرض ده ثانیه چقدر بوده است؟ اعدادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید بسیار شگفت انگیز هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر