;
coinex

تعداد چت گروهی واتساپ از 100 نفر به به 256 نفر رسید

چت گروهی واتساپ ، از 100 نفر به 256 نفر افزایش داده است.

تعداد چت گروهی واتساپ ، از 100 نفر به 256 نفر افزایش داده است.

ما نمی دانیم که شما توانایی چت با چند نفر را در یک زمان دارید. اما با به روز رسانی نسخه ی بتای واتساپ برای اندروید به جای 100 نفر می توانید با 256 نفر چت داشته باشید. افزایش تعداد چت گروهی واتساپ را می توان در نسخه 2.12.437 پیدا کرد.

افزایش تعداد چت گروهی واتساپ به احتمال زیاد در نسخه ی فروشگاه گوگل پلی برنامه، وجود دارد. اما اگر شما می خواهید قادر به چت با 256 نفر باشید، می توانید بر روی این لینک کلیک کنید و از نسخه ی APK  بتای جدید بر روی گوشی اندرویدی خود استفاده کنید.

واتساپ در حال حاضر پس از کاهش هزینه ی سالانه ی 99 درصدی آن، کاملا رایگان است. علاوه بر ارسال پیام، شما می توانید تماس های اینترنتی، ارسال و دریافت ویدیو و پیام های صوتی و رسیدگی به چت گروهی را در آن تجربه کنید. اگر شما آفلاین هستید و برخی از پیام ها را از دست داده اید، پس از اینکه بر روی شبکه بازگشتید می توانید آن ها را ببینید.

فیس بوک واتساپ را در ماه اکتبر 2014، به قیمت 21.8 میلیارد دلار خریداری کرده است و همچنان به اضافه کردن ویژگی های جدید و به روز رسانی آن مبادرت دارد. این سرویس پیام رسانی هفته ی پیش به مرز یک ملیون کاربر رسید. شما ممکن است به چت با 256 نفر به طور همان زمان نیاز نداشته باشید، اما اینکه می دانید با نسخه ی بتای واتساپ قادر به این کار هستید،خوب است و شاید پس از این به آن مراجعه کنید.

تعداد چت گروهی واتساپ ، از 100 نفر به 256 نفر افزایش داده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر