;
coinex

شارژر بی سیم گلکسی اس 7 در خرده فروش ها لیست شده است

 شارژر بی سیم گلکسی اس 7 در خرده فروشی های آنلاین آورده شده است.

شارژر بی سیم گلکسی اس 7 در خرده فروشی های آنلاین آورده شده است.

از چند نسل پیش سامسونگ شارژ بی سیم را برای گوشی های هوشمند خود معرفی کرد و این امکان را برای کاربران فراهم آورد که دستگاه خود را بدون نیاز به کابل و تجهیزات شارژ کنند. در حالی که شایعات از شارژ بی سیم سامسونگ گلکسی اس 7 حکایت دارند، ممکن است خوشحال شوید از اینکه شارژر بی سیم گلکسی اس 7 در خرده فروشی ها دیده می شود.

در خرده فروشی آنلاین وب سایت Clove، یک شارژر بی سیم گلکسی اس 7 دیده شده است. با این حال ما باید توجه داشته باشیم که طراحی شارژر بی سیم گلکسی اس 7 دیده شده، شبیه یکی از مدل های سال گذشته است. ممکن است سامسونگ خود را با تغییر طراحی آن اذیت نکند که ما حدس می زنیم منصفانه باشد زیرا احتمالا طراحی، اولویت زیادی در ساخت چنین دستگاه هایی ندارد.

البته ممکن است یک طراحی جدید نیز وجود داشته باشد، اما Clove به سادگی از طراحی قدیمی به عنوان تصاویر رسمی استفاده کرده است. احتمال دیگری که وجود دارد این است که می توان به سادگی حدس زد که شارژ بی سیم ممکن است یکی از ویژگی های جدید گلکسی اس 7 باشد. با این حال همانطور که گفتیم، شارژ بی سیم یک ویژگی در سری های قبلی گلکسی بوده است، با وجود دیده شدن شارژر بی سیم گلکسی اس 7 در خرده فروشب های آنلاین، حس می شود که سامسونگ می خواهد به آن سنت ادامه دهد.

در هر صورت سامسونگ به صورت رسمی این گوشی را 21 فوریه در نمایشگاه MWC 2016، معرفی خواهد کرد. پس از معرفی این گوشی ما تمام مشخصات رسمی آن را بررسی خواهیم کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر