;
coinex

رنگ رز گلد در گوشی آیفون 5 اس ای اپل

رنگ رز گلد در گوشی آیفون 5 اس ای اپل
گوشی آیفون 5 اس ای اپل در رنگ های نقره ای، خاکستری، طلایی و رز گلد عرضه می شود، اما رنگ صورتی در کار نیست.
اخیرا شایعاتی درباره ی رنگ صورتی تند در آیفون 5 اس ای منتشر شده است؛ اما بنا بر منابع معتبر، گوشی آیفون 5 اس ای اپل در گزینه های رنگی آیفون 6 اس عرضه خواهد شد. گفته می شود که اپل قصد دارد بین دستگاه های خود سازگاری رنگی ایجاد کند. اخیرا شایعاتی درباره ی رنگ رز گلد در آیپد ایر 3 به گوشی می رسد. همچنین به نظر می رسد که اپل قصد دارد سایر دستگاه های خود از جمله مک بوک 12 اینچی و آیپد مینی را در رنگ های طلایی عرضه کند؛ اما احتمالا در رویداد بهاری اپل که در ماه مارچ برگزار می شود، معرفی نخواهند شد.
اپل، گوشی 5 اس ای جدید خود را به همراه نسل جدید آیپد ایر و سری جدید اپل واچ، در روز سه شنبه 15 مارچ معرفی خواهد کرد. بدون شک، آیفون 5 اس ای، با تراشه های A9 و M9، سیستم دوربین آیفون 6 اس، حافظه ی ذخیره سازی بیشتر، اپل پی (سیستم پرداخت اپل)، دستیار مجازی سیری 24 ساعته (که بسیار شبیه به آیفون 5 اس طراحی شده) نسخه ی آپگرید شده ی آیفون 5 اس محسوب می شود.
گفته می شود که آیپد ایر 3 در اندازه ی آیپد ایر 2 معرفی خواهد شد. این آیپد، فاقد لمس سه بعدی ست و احتمالا از اتصال دهنده ی هوشمند برای نصب لوازم جانبی جدید اپل برخوردار خواهد بود. طراحی های شماتیک منتشر شده از وجود فلاش ال ای دی LED در کنار دوربین اصلی خبر می دهند که عکس برداری با دوربین را تقویت می کند.
آپدیت های اپل واچ جدید در بهار آینده شامل، یک ساعت فضایی مشکی با حلقه های میلان، رنگ های اسپرت در بند های ساعت و مدلی از بند های نایلونی با طراحی ناتو NATO خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام.ممنون بابت مطالب و وبسایت زیبایی که دارید

    پاسخ

    خسته نباشید مرسی به خاطر این وبسایت زیبا

    پاسخ

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب
    و مفیده.به کارتون ادامه بدین

    پاسخ

    خسته نباشید مرسی به خاطر این مطالب مفید

    پاسخ

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه
    بدین

    پاسخ