;
coinex

حذف برنامه ی فیس بوک: 15 % صرفه جویی در عمر باتری آیفون

حذف برنامه ی فیس بوک باعث می شود 15 %  در عمر باتری آیفون، صرفه جویی شود.حذف برنامه ی فیس بوک باعث می شود 15 %  در عمر باتری آیفون، صرفه جویی شود.

فیس بوک یکی از برنامه هایی است که بر روی iOS بسیار دانلود می شود، اما در مدت طولانی به عنوان علتی برای تخلیه سریع باتری آیفون شناخته شده است. سال گذشته فیسبوک به دلیل استفاده از ترفندهای پس زمینه برای فعال ماندن، حتی زمانی که از آن استفاده نمی شود، متهم شده بود. این غول رسانه ی اجتماعی اشکالاتی که وجود داشت را پذیرفت و آنها را برطرف کرد، اما مسئله اینجاست که تاثیر برنامه بر روی عمر باتری باقی مانده است.

نگرانی های مشابهی در مورد برنامه ی اندرویدی فیس بوک وجود دارد که حذف برنامه 20٪ صرفه جویی در مصرف باتری یک گوشی اندرویدی را منجر می شود. پس از این افشاگری، به این موضوع توجه شد که شاید همان قضیه برای کاربران آی فون نیز درست باشد و نتیجه این شد که حذف برنامه ی فیس بوک از دستگاه های  iOS و تعویض آن به سافاری می تواند 15٪ از عمر باتری آیفون را نجات دهد.

با استفاده از یک آیفون 6 اس پلاس، برای یک هفته بدون نصب برنامه اصلی فیس بوک، استفاده از باتری تا ساعت 10:30 شب امکان پذیر است. می توان گوشی را شب شارژ کرد و آن را ساعت 7:30 صبح از شارژر جدا نمود، سپس خواهید دید که با استفاده ی معمولی از آیفون، باتری آن تا شب دوام می آورد. در این حالت، برای سر زدن به فیس بوک، استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی تلفن همراه در درون سافاری بسیار عالی است.

با حذف برنامه ی فیسبوک علاوه بر اینکه 15 درصد در مصرف باتری صرفه جویی می شود، فضای ذخیره سازی نیز آزاد خواهد شد، زیرا برنامه ی فیس بوک حدود 500 مگابایت فضا اشغال می کند.

استفاده از فیس بوک در سافاری تقریبا به خوبی استفاده از برنامه ی فیسبوک است. شما حتی می توانید یک میانبر به فیس بوک در سافاری، بر روی صفحه اصلی داشته باشید که به نظر می رسد تقریبا مانند آیکون برنامه ی فیسبوک باشد.

استفاده از فیس بوک در سافاری تقریبا به خوبی استفاده از برنامه ی فیسبوک است.

 یک جایگزین برای حذف برنامه ی فیس بوک ، استفاده از قاب باتری هوشمند اپل است.

 یک جایگزین برای حذف برنامه ی فیس بوک ، استفاده از قاب باتری هوشمند اپل است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theguardian


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر