;
coinex

13 برنامه ی رایگان اپ استور با محدودیت زمانی

13 برنامه ی رایگان اپ استور، در حال حاضر برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند.

13 برنامه ی رایگان اپ استور، در حال حاضر برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند.

تعدادی از برنامه های ios  که برای داشتن آن ها باید هزینه پرداخت شود، در حال حاضر به صورت رایگان از اپ استور قابل دریافت هستند، البته رایگان بودن آنها تنها برای مدت زمان محدودی است. این بدان معناست که اگر شما از میان این برنامه ها به چیزی علاقه مند هستید، در حال حاضر قبل از اینکه توسعه دهنده شروع به شارژ مجدد آن کند، برای دریافت آن از اپ استور سریعاً اقدام کنید. بهتر است زمان را هدر ندهید. به طور مثال برنامه ی Momentum Habit Tracker که به روز رسانی پرمیوم آن، به طور معمول 4.99 دلار هزینه دارد را می توان اکنون به صورت رایگان با استفاده از کد d9wd3m2 دریافت کرد. برای استفاده از کد باز کردن برنامه، به بخش ارتقا بروید و عبارت (I’m already a Premium user) را قبل از وارد کردن کد، تایپ کنید.

برنامه ی Momentum Habit Tracker که برای آی فون، آیپد و اپل واچ ساخته شده است، کمک می کند تا در رسیدن به اهداف شخصی با تقویت قدرت اراده خود تلاش کنید. این برنامه بعضی چیزها را تا ریشه ای شدن آن در حافظه، یادآوری خواهد کرد.

برنامه ی Live Pictures Cam ، به قیمت 99 سنت در اپ استور برای دانلود در دسترس است اما در حال حاضر می توان آن را به صورت رایگان در اختیار داشت. Live Pictures Cam این امکان را فراهم می کند تا شما تصاویر لایو فتو بگیرید، قابلیتی که در آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس، مشاهده می شود، منتها در این برنامه به جای استفاده از لمس سه بعدی که تصاویر شما را به صورت لایو درمی آورد، باید بر روی صفحه نمایش فشار محکمی وارد کنید. شما می توانید طول کلیپ را انتخاب کنید، یعنی اینکه در 1،2،3،4،5، یا 8 ثانیه صورت بگیرد. می توان این ویدئو را با تغییر نرخ فریم از 15 به 25 فریم در ثانیه، روان تر ساخت. شما می توانید تصویر جامعی نیز در آغاز، وسط و یا انتهای کلیپ انتخاب نمایید. این نرم افزار همچنین عکس های شما را به تصاویر GIF برای استفاده در رسانه های اجتماعی، تبدیل می کند.

دیگر برنامه ی رایگان اپ استور ، Future Calc است که به طور معمول 99 سنت هزینه دارد ولی در حال حاضر برای دانلود رایگان است. این برنامه یک ماشین حساب منحصر به فرد است که به گونه ای طراحی شده که می توان برای محاسبه به واسطه ی آن از یک دست استفاده کرد؛ در واقع همه ی دکمه ها با استفاده از انگشت شست بدون نیاز به جابجا کردن گوشی، در دسترس هستند.

برای علاقه مندان به بازی، Kung Fu Taxi به صورت رایگان، به جای قیمت معمول 99 سنتی آن، در دسترس است. این بازی شماره یک در چین، تایوان، سنگاپور، تایلند، مالزی، ویتنام، برزیل، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و اروگوئه محسوب می شود. با سی سطح مختلف، بازیکنان بازی به چالش کشیده می شوند. اگر نسخه ی اولیه این بازی را در اختیار دارید، Kung Fu Taxi2 نیز در حال حاضر، رایگان است.

Quick Drafts ازدیگر برنامه ی رایگان اپ استور است که در حالت عادی 2.99 دلار قیمت دارد. این برنامه یک دفترچه یادداشت است که لیست مواردی را که علاقه مند هستید به یاد داشته باشید، به شما یاد آروی خواهد کرد و یا می توانید آنها را به صندوق ورودی ایمیل خود ارسال کنید، یا آنها را بر روی تقویم داشته باشید.

Wi-Fi Scanner یک برنامه ی 99 سنتی است که به دلیل نام آن به نظر می رسد که برنامه ای است که امواج رادیویی را اسکن می کند تا یک سیگنال وای فای برای گوشی بیابد ولی جواب منفی است. این برنامه در حالی که به سرعت برای شما یک سیگنال وای فای فراهم می کند، این کار را با امکان اسکن و قرار دادن کلمه عبور غیرممکن طولانی و پیچیده انجام می دهند به طوری که شما می توانید به سرعت به یک شبکه ی وای فای دسترسی داشته باشید.

دیگر  برنامه ی رایگان اپ استور، StarNote است که به طور معمول 99 سنت، قیمت دارد ولی در حال حاضر رایگان است. این برنامه امکانی فراهم می کند تا یادداشت های خود را در کنار هم قرار دهید و یک سیستم برای دانستنی های خود داشته باشید.

برنامه ی Stress and Anxiety Companion یک برنامه ی آموزشی است که تنفس، آرامش عضلات و تمرین مغز را آموزش می دهد و به گونه ای طراحی شده که در کاهش اضطراب مفید است. به طور معمول این برنامه 4.99 دلار قیمت دارد.

برنامه ی Unicode Converter یک برنامه ی رایگان اپ استور است که در این محدوده ی زمانی برای دانلود رایگان است اما در حالت عادی 99 سنت قیمت دارد، این برنامه برای تبدیل یونیکد به علامت شکلک، و بالعکس استفاده می شود.

برنامه ی DreamZ اجازه می دهد تا شما به کنترل رویاهای خود با ردیابی حرکات در حالی که خواب هستید، بپردازید. DreamZ  الگوریتمی دارد که کمک می کند تا دریابید که در کدام بخش از چرخه خواب قرار دارید و هنگامی که در خواب REM هستید، (حرکت سریع چشم نشان دهنده ی این بخش از خواب است) برنامه یک آلارم پخش می کند. در این حالت شما متوجه می شوید که در آستانه ی یک رویا هستید و می توانید آنچه در حال وقوع است را کنترل کنید. این برنامه معمولا 4.99 دلار قیمت دارد، اما در حال حاضر رایگان است.

SOS یک برنامه مفید است که در صورت لزوم و نیاز به کمک برای شما پیام ارسال می کند. می توانید یک دکمه را فشار دهید و یک آژیر خطر ایجاد کنید، دکمه ای دیگر را فشار  دهید و مختصات مکانی خود را به مخاطبینی که از قبل انتخاب کرده اید ارسال نمایید. برنامه ی SOS در حال حاضر رایگان است، اما معمولا 1.99 دلار هزینه دارد. مزیت استفاده از این برنامه این است که لازم نیست باتری خود را در استفاده ی تمام وقت در به اشتراک گذاری مکان خود، به هدر دهید.

آخرین برنامه ی رایگان اپل استور، Translate Safari 2 است که به طور معمول 4.99 دلار قیمت دارد، این برنامه در واقع یک افزونه سافاری است که یک صفحه وب را ترجمه می کند و آن را با صدای بلند می خواند. این برنامه 40 زبان از بینگ ترنسلیت و 60 زبان از گوگل ترسنلیت در اختیار دارد.

به یاد داشته باشید، این برنامه ها فقط برای مدت زمان محدودی رایگان هستند. پس زمان را از دست ندهید.

• Momentum Habit Tracker

13 برنامه ی رایگان اپ استور، در حال حاضر برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند. 13 برنامه ی رایگان اپ استور، در حال حاضر برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند. Momentum Habit Tracker

• Future Calc

13 برنامه ی رایگان اپ استور، در حال حاضر برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند.

• Kung Fu Taxi• Kung Fu Taxi

• Kung Fu Taxi2

Kung Fu Taxi2

• Quick Drafts

13-paid-iOS-apps-that-are-now-free-for-a-limited-time (3) 13 برنامه ی رایگان اپ استور، در حال حاضر برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند.

• Wi-Fi Scanner

13 برنامه ی رایگان اپ استور، در حال حاضر برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند.

• StarNote

13 برنامه ی رایگان اپ استور، در حال حاضر برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند.

• Stress and Anxiety Companion

13 برنامه ی رایگان اپ استور، در حال حاضر برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند.

•  Unicode Converter

Unicode Converter

• DreamZ


DreamZ

• SOS

SOS

• Translate Safari 2


13 برنامه ی رایگان اپ استور، در حال حاضر برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر