;
coinex

نسخه ی آپدیت شده ی اپلیکیشن وان پسورد منتشر شد

نسخه ی آپدیت شده ی اپلیکیشن وان پسورد منتشر شد

اپلیکیشن وان پسورد از اسکنر اثر انگشت برای لاگین استفاده می کند.

این اپلیکیشن با دریافت آپدیت جدید، بسیاری از کاربران خود را خوشحال کرد. ظاهر زیبا و جدید این اپلیکیشن سازگاری بسیاری با سبک طراحی های گوگل دارد؛ و از همه مهمتر اینکه اجازه ی ورود به برنامه ها، با استفاده از اسکنر اثر انگشت انجام می شود.

اگر از کاربران اپلیکیشن وان پسورد باشید، حتما از اهمیت وجود اسکنر اثر انگشت خبر دارید. این اپلیکیشن تنها به یک پسورد امن نیاز دارد، اما تایپ کردن یک پسورد طولانی و امن روی موبایل ها آزار دهنده است؛ بنابراین اثر انگشت جایگزین خوبی خواهد بود. تا زمانی که از گوشی هوشمند خود استفاده می کنید و از کاربران اپلیکیشن وان پسورد باشید، تنها کافیست به اسکنر اثر انگشت اکتفا کنید. نا گفته نماند که پشتیبانی از آپدیت جدید، تنها در اندروید 6.0 مارشمالو صورت می گیرد، به بیان دیگر کابران نسخه های قبلی اندروید و نرم افزار های اثر انگشت معمولی، از این قابلیت بهره مند نخواهند بود.

آپدیت اپلیکیشن وان پسورد در اندروید 6.0، در حال حاضر در پلی استور در دسترس قرار دارد. اگر تا به حال از وان پسورد یا هیچ اپلیکیشن مدیریت پسورد دیگری استفاده نمی کردید، پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن را امتحان کنید. اپلیکیشن وان پسورد به صورت اتوماتیک عمل کرده و پسورد مناسب و قدرتمندی را برای هر سرویس خدماتی که از آن استفاده می کنید، جمع آوری و ذخیره می کند. به این ترتیب به خوبی از اطلاعات شما محافظت می شود. پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت در آپدیت جدید این اپلیکیشن، کاربری آن را راحت تر کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر