;
coinex

2 گیگابایت حافظه ی اضافی در گوگل درایو

2 گیگابایت حافظه ی اضافی در گوگل درایو

گوگل درایو را با 2 گیگابایت حافظه ی بیشتر در اختیار داشته باشید، تنها کافیست چند گام ساده ی امنیتی را در حساب کاربری خود بررسی کنید.

گوگل به مناسبت روز اینترنت امن، 2 گیگابایت حافظه ی اضافی را به صورت رایگان در اختیار کابران خود قرار می دهد. بررسی امنیتی گوگل به سرعت و به سادگی انجام می شود. گوگل، فرصت اضافه کردن و بررسی برخی از اطلاعات امنیتی حساب کاربری گوگل را ایجاد کرده است. به سادگی می توانید اطلاعات بازیابی، دستگاه های متصل، اجازه نامه ها، پسورد ها و تنظیمات تاییدیه را بررسی کنید. امکان بهبود این تنظیمات و یا ایجاد تغییرات کلی آنها، به راحتی امکان پذیر است. تمام اینها تنها در عرض چند دقیقه انجام می شود.

گوگل، سال گذشته هم این امکان را فراهم کرده بود و افرادی که از موقعیت پیش آمده استفاده کرده بودند، قطعا از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد. بنابراین، اگر امسال هم این مراحل را طی کنند، در واقع از 4 گیگابایت اضافی در گوگل درایو بهره مند خواهند بود.

حافظه ی پیش فرض گوگل درایو ، 30 گیگابایت در نظر گرفته شده است. تصویر زیر، صفحه ی بررسی حافظه را نشان می دهد، برای بررسی حافظه ی حساب خود به این لینک بروید.  نا گفته نماند که تا 11 فوریه (دو روز دیگر) برای فعال کردن این 2 گیگابایت اضافی فرصت دارید. برای دسترسی به بررسی امنیتی به صفحه ی حساب کاربری گوگل خود مراجعه کنید.

حافظه ی پیش فرض گوگل درایو ، 30 گیگابایت در نظر گرفته شده است. در تصویر زیر می توانید ببینید که حافظه ی گوگل درایو شما چقدر است.

برای آغاز کار، روی Get Started کلیلک کنید. در مرحله ی بعد، باید چهار بخش مختلف را که در تصویر مشاهده می کنید، بررسی کنید. با کامل شدن هر کدام از مراحل، تیک سبز رنگ را در کنار هر کدام از آنها خواهید دید. کار تمام شد! با اتمام این مراحل، حساب گوگل شما امن تر شده و 2 گیگابایت حافظه ی اضافی هم در راه است؛ منتظر ایمیل تاییدیه باشید.

برای آغاز کار، روی Get Started کلیلک کنید. در مرحله ی بعد، باید چهار بخش مختلف را که در تصویر مشاهده می کنید، بررسی کنید. با کامل شدن هر کدام از مراحل، تیک سبز رنگ را در کنار هر کدام از آنها خواهید دید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر