;
coinex

کنفرانس MWC 2016 و دستگاه هایی که انتظار می رود در آن دیده شود

کنفرانس MWC 2016 محل بسیار مناسبی برای دیدن جذابیت های تکنولوژی در صنعت گوشی های همراه است.

کنفرانس MWC 2016 محل بسیار مناسبی برای دیدن جذابیت های تکنولوژی در صنعت گوشی های همراه است.

زمان برگزاری کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) نزدیک است و مطابق سال های گذشته می توانیم منتظر شگفتی های زیادی باشیم. کنفرانس MWC مهمترین نمایش تکنولوژی جهانی موبایل است که در نیمه نخست سال 2016 برگزار خواهد شد.

کنفرانس 2016 MWC مطابق روال معمول هر ساله در بارسلونای اسپانیا برگزار می شود و امسال این شوی جهانی از 22 فوریه (دوشنبه، سوم اسفند ماه) آغاز و در روز 25 فوریه (پنجشنبه، ششم اسفند) به پایان خواهد رسید. این زمان کافی خواهد بود تا غول های تکنولوژی و کمپانی های بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند قدرتنمایی کرده و دستگاه های جدید خود را به رخ یکدیگر بکشانند. در کش و قوس این به رخ کشیدن ها ما نیز سعی خواهیم کرد تا در حد توان گزارش های کاملی از این رویداد بزرگ در اختیار کاربرانمان بگذاریم و از متن و حاشیه این کنفرانس، خبر های جامعی تهیه کنیم.

تا آن تاریخ سه هفته باقی مانده است. در حال حاضر دستگاه ها و گجت هایی که انتظار می رود در کنفرانس 2016 MWC به روی صحنه رود، دستگاه هایی مانند گلکسی S7، دستگاه رده بالای کمپانی ال جی و همچنین محصولات گسترده ای از کمپانی های مختلف خواهد بود، که در طول این رویداد دیده خواهند شد.

خلاصه ای از آنچه که در کنفرانس MWC امسال به روی صحنه می رود و پیش بینی هایی که درباره آن انجام می شود را در ادامه ببینید.

سامسونگ:

کمپانی سامسونگ تایید کرده است که در طول برگزاری کنفرانس MWC 2016 و در رویدادی که در 21 فوریه (دوم اسفند) برگزار می شود پرچمدار بعدی خود، گلکسی S7 را معرفی خواهد کرد. همانطور که در خبر های گذشته نیز عنوان شده بود، سامسونگ گلکسی S7 با نمایشگر سوپر آمولد 5.1 اینچی و با وضوح تصویری Quad HD از راه خواهد رسید. بسته به نسخه های مختلف این گوشی پردازنده اسنپ دراگون 820 یا اکسینوس 8890 به آن قدرت خواهد داد. دوربین 12 مگاپیکسلی BriteCell در پشت آن جای گرفته است. 4 گیگا بایت رم داشته و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی آن را روشن نگه خواهد داشت. برای مطالعه تمامی شایعات مربوط به گوشی گلگسی S7 می توانید به این لینک مراجعه کنید.

در کنار گوشی گلگسی S7، مطمئنا شاهد آغاز به کار گوشی گلکس S7 اج نیز خواهیم بود. دستگاهی که ظاهرا دارای نمایشگر 5.5 اینچی و با ویژگی های سخت افزاری به مانند گلکسی S7 خواهد بود. بر اساس گزارش ها، ظرفیت باتری گلکسی S7 اج 3600 میلی آمپر ساعت اعلام شده است.

کمپانی سامسونگ تایید کرده است که در طول برگزاری کنفرانس MWC 2016 و در رویدادی که در 21 فوریه (دوم اسفند) برگزار می شود پرچمدار بعدی خود، گلکسی S7 را معرفی خواهد کرد.

ال جی:

کمپانی ال جی قصد دارد تا در طول برگزاری کنفرانس MWC 2016 از جدید ترین گوشی هوشمند خود پرده برداری کند. این گوشی هوشمند ال جی جی 5 خواهد بود. دستگاهی که پیش بینی می شود پرچمدار 2016 این کمپانی کره ای باشد که در تاریخ 21 فوریه معرفی خواهد شد. این گوشی احتمالا با مکانیسم جدید جذابی همراه خواهد بود که با ساختاری ماژولار امکان تعویض باتری را فراهم می آورد. جدای از آن ال جی جی 5 به تراشه اسنپ دراگون 820 کوالکام مجهز خواهد بود و نمایشگر 5.3 تا 5.6 اینچی آن از وضوح تصویری Quad HD پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های جالب این دستگاه وجود دو دوربین 8 و 16 مگا پیکسلی در پشت آن است.

کمپانی ال جی قصد دارد تا در طول برگزاری کنفرانس MWC 2016 از جدید ترین گوشی هوشمند خود پرده برداری کند.

HTC:

با اینکه شایعات حاکی از آن است که این کمپانی تایوانی قصد دارد تا پرچمدار بعدی خود HTC M10 را در رویدادی در ماه مارس معرفی کند اما همیشه این احتمال نیز وجود داشته که شایعه هایی از این دست به واقعیت تبدیل نشود. از سویی دیگر بعید به نظر می رسد که HTC بخواهد فرصت کنفرانس MWC 2016 را به این راحتی از دست داده و دستگاه پرچمدار خود را در طول این رویداد معرفی نکند. بهر حال آنچه که از این خبر ها به گوش می رسد، نسخه اروپایی این گوشی با پردازنده اسنپ دراگون 820 عرضه خواهد شد در صورتی که نسخه آسیایی مجهز به تراشه مدیا تک خواهد بود.

هواوی:

این کمپانی چینی توانست با برنامه ریزی درست تبدیل به سومین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان گردد. در کنفرانس MWC 2016 انتظار می رود که این غول تکنولوژی چینی از چهار نسخه متفاوت هواوی P9 رونمایی کند.

این دستگاه احتمالا با نمایشگر 5.2 اینچی، پردازنده کیرین 950، 4 گیگا بایت رم و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بسته بندی خواهد شد. بارزترین ویژگی هواوی P9 وجود دو دوربین در پشت آن است که از قبل خبر هایی نیز درباره آن به گوش می رسید.

در کنفرانس MWC 2016 انتظار می رود که این غول تکنولوژی چینی از چهار نسخه متفاوت هواوی P9 رونمایی کند.

سونی:

این کمپانی ثابت کرده که همیشه یک پای ثابت برای شگفتی ساز شدن در کنفرانس MWC است. اما انتظار نمی رود که امسال این کمپانی ژاپنی بخواهد در کنفرانس MWC 2016 از گوشی اکسپریا Z6 رونمایی کند. با توجه به سوابق کمپانی سونی در معرفی تبلت اکسپریا Z2 در MWC 2014 و رونمایی از تبلت Z4 در MWC 2015، پیش بینی می شود این کمپانی در کنفرانس MWC 2016 تبلت اکسپریا Z5 را معرفی کند. اما هنوز هیچ چیز به طور کامل مشخص نشده است.

این کمپانی ثابت کرده که همیشه یک پای ثابت برای شگفتی ساز شدن در کنفرانس MWC است. اما انتظار نمی رود که امسال این کمپانی ژاپنی بخواهد در کنفرانس MWC 2016 از گوشی اکسپریا Z6 رونمایی کند.

مایکروسافت:

با آنکه می توان حدس زد در آینده، گوشی های ویندوزی جای خود را به خوبی در بازار موبایل پیدا خواهند کرد اما بخش گوشی مایکروسافت قسمت بزرگی از این غول ردموند را شامل نمی شود. در عرصه تکنولوژی همیشه برای شگفت زده شدن جایی وجود دارد اما به نظر می رسد در کنفرانس MWC 2016 باید منتظر بود تا مایکروسافت گوشی لومیا 850 خود را معرفی کند. درباره این گوشی از قبل صحبت های زیادی انجام شده است.

در کنفرانس MWC 2016 باید منتظر بود تا مایکروسافت گوشی لومیا 850 خود را معرفی کند.

لومیا 850 به احتمال زیاد در کنفرانس MWC 2016 معرفی خواهد شد

شیائومی:

شیائومی یکی از تولید کنندگان گوشی ها هوشمند است که در چند سال اخیر توانسته رشد خوبی در این صنعت داشته باشد. این کمپانی برای حضوری پر قدرت در کنفرانس MWC 2016 خود را آماده کرده و تصمیم دارد گوشی شیائومی می 5 را در این نمایشگاه تکنولوژی معرفی نماید. پرچمدار جدید این کمپانی چینی تقریبا دو سال بعد از جانشین قبلی خود معرفی خواهد شد که برای  چنین صنعت پویایی زمان زیادی خواهد بود.

تا کنون خبر ها و تصاویر قابل اعتمادی از شیائومی می 5 به بیرون درز کرده است. بر اساس این خبر ها گوشی شیائومی می 5 با دکمه فیزیکی اصلی (هوم) و حسگر اثر انگشت همراه بوده و به نظر می رسد طراحی شیشه ای – فلزی خواهد داشت. نمایشگر آن 5.2 یا 5.3 اینچی Quad HD بوده و در دل آن پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 820 کوالکام به همراه 3 گیگا بایت قرار گرفته است. برای دیدن خبر های مربوط به شیائومی می 5 می توانید به این لینک مراجعه کنید.

شیائومی یکی از تولید کنندگان گوشی ها هوشمند است که در چند سال اخیر توانسته رشد خوبی در این صنعت داشته باشد. این کمپانی برای حضوری پر قدرت در کنفرانس MWC 2016 خود را آماده کرده و تصمیم دارد گوشی شیائومی می 5 را در این نمایشگاه تکنولوژی معرفی نماید.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر