;
coinex

لیست بازی های ماه فوریه (بهمن): منتظر این بازی ها باشید

لیست بازی های ماه فوریه (بهمن): منتظر این بازی ها باشید

لیست بازی های ماه فوریه (بهمن) مشخص شده است. هر ماه، بازی های زیادی برای انواع کنسول های بازی منتشر می شوند؛ پیشنهاد می کنیم از حالا به بعد برای پیگیری این اخبار با تکرا همراه شوید. در ادامه لیست بازی های ماه فوریه (بهمن) را خواهید دید.

بازی گراویتی راش: ریمستر

بازی گراویتی راش: ریمستر.

بازی گراویتی راش مخصوص کنسول بازی پلی استیشن ویتا طراحی شده بود، اما در حال حاضر برای پلی استیشن 4 در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. در بازی گراویتی راش، شمابه جای دختری به نام “کت” بازی می کنید که توانایی پرواز کردن را دارد. پیشنهاد می کنیم بازی زیبا و پر رمز و راز گراویتی راش را امتحان کنید. این بازی از 2 فوریه 2016 برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است.

.

بازی دخمه ی نکرودانسر

دخمه ی نکرودانسر.

بازی هایی مثل گروه راک یا قهرمان گیتار، دنیای بازی های موزیکال و ریتمیک را تصاحب کرده اند، با اینحال بازی دخمه ی نکرودانسر هم از این مفهوم پیروی کرده و راهی را در این عرصه برای خود باز می کند. در این بازی، برای عبور از دخمه باید برقصید! این بازی از روز 2 فوریه برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا در دسترس قرار گرفته است.

.

بازی ایکس کام 2

ایکس کام 2.

بازی ایکس کام 2 احتمالا بهترین بازی ماه فوریه خواهد بود. همه چیز درباره ی این بازی حتی نام آن، به شکل حیرت انگیزی طراحی شده است. شما در این بازی نقش یک سرباز را دارید و با موجودات بیگانه مبارزه می کنید. سری بازی های ایکس کام بسیار هیجان انگیز، جالب، سرگرم کننده و حتی اعتیاد آور هستند. بازی ایکس کام 2 از 5 فوریه برای کاربران کامپیوتر عرضه شده است.

.

بازی فایرواچ یا دیده بان آتش

فایرواچ یا دیده بان آتش.

در بازی فایر واچ شما نقش هنری را بازی می کنید؛ هنری پارکبان حیات وحش وایومینگ است و از جنگل و حیوانات آن مراقبت می کند. البته این تمام بازی نیست. شما در این بازی با “دلایلا” که رئیس هنری است در ارتباط هستید و او را در باره ی همه ی اتفاقاتی در جنگل در حال وقوع است، با خبر می کنید. جالب تر اینکه، یک غریبه ی مرموز و ترسناک در جنگل شما، کار شکنی می کند. این بازی از روز 9 فوریه برای گیمر های کنسول های پلی استیشن 4، کامپیوتر، مک و لینوکس در دسترس قرار گرفته است.

.

بازی Unravel

Unravel.

بازی های با شکوه و خاطره انگیز پلت فرم های 2 بعدی، لذت بخش ترین اتفاقات گذشته بودند. بازی هایی مثل برزخ (Limbo) و برید (Braid) در واقع سطح عالی بازی های معمایی را ایجاد کرده اند؛ و بازی Unravel به معنی “حل کردن یا باز کردن”، دنباله رو این دسته از بازی ها است. در این بازی، شما نقش یک پسرک نخی را بازی می کنید که در یک مسیر قرار گرفته است. این مسیر در واقع یک علامت سوال بزرگ است که از پازل های زیادی انباشه شده و شما باید آنها را حل کنید. این بازی از روز 9 فوریه و برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شده است.

.

بازی جنگجوی خیابان 5 street fighter

بازی جنگجوی خیابان 5 street fighter.

برخلاف بسیاری از هم دوره های این بازی، سری بازی های جنگجوی خیابان به خوبی توانست در مدت زمان 30 سال همواره تازه و هیجان انگیز باقی بماند. سری پنجم بازی هم به دنبال مجوعه ی 2 بعدی آن، اهداف مشابهی دارد. البته چند شخصیت جدید هم به بازی اضافه شده و دعواهای خیابانی جدیدی اتفاق می افتد. نا گفته نماند که تغییرات ایجاد شده در جوهره ی اصلی جنگجوی خیابان، مشاجراتی را ایجاد کرده است. این بازی روز 16 فوریه برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

بازی نشان آتش: پیروزی و نشان آتش: بینش

بازی نشان آتش: پیروزی و نشان آتش: بینش.

سری جدید از بازی نشان آتش، برای علاقه مندان به بازی های تاکتیکی آر پی جی RPG در راه است؛ و به نظر می رسد که مانند نسخه های قبلی بسیار محبوب باشد. در این بازی هم باید از میدان های رزم پوشیده از غبار جنگ عبور کنید، همچنین باید مبارزه های خود را انتخاب کنید. سری جدید این بازی در ژاپن منتشر شده بود. این بازی روز 19 فوریه و برای کنسول بازی نینتندو 3DS عرضه خواهد شد.

.

بازی فار کرای ، اولین نسخه

بازی فار کرای ، اولین نسخه.

در بازی تک نفره ی فار کرای می توانید یک ماموت را تحت نظر داشته باشید و بعد با دوستانتان او را هلاک کنید؛ شاید جالب به نظر نرسد اما به هر حال پاسخ این سوال در این بازی نهفته است. بازی فار کرای یک بازی تک نفره است که در دوران ماقبل تاریخ اتفاق می افتد و فضای بازی مربوط به نحوه ی زندگی انسان های همان دوره است. این بازی روز 23 فوریه و برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

گیاهان علیه زامبی ها: نبرد باغ 2

گیاهان علیه زامبی ها: نبرد باغ 2.

بازی گیاهان علیه زامبی ها به عنوان یک بازی دفاعی ساده به بازار عرضه شد؛ اما شخصیت ها و کاراکتر های بامزه و به یاد ماندنی آن توانست این بازی را به یکی از بهترین بازی های تک نفره تبدیل کند. سال 2016 برای هواداران بازی های تک نفره بسیار خوب بوده است. بازی گیاهان علیه زامبی ها روز 23 فوریه و در کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس هستند.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر