;
coinex

گوشی هوآوی وای 6 پرو معرفی شد

گوشی هوآوی وای 6 پرو معرفی شد.

گوشی هوآوی وای 6 پرو معرفی شد.

هوآوی یک گوشی به نام هوآوی وای 6 پرو ، معرفی کرده است. این مدل پرو از گوشی وای 6 سال گذشته است و در واقع نوع جهانی Enjoy 5 محسوب می شود که در چین معرفی شد. هوآوی وای 6 پرو یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن تصویر 720 (720 * 1280)، 2 گیگابایت حافظه ی رم  و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی دارد. این گوشی توسط تراشه ی چهار هسته ای 64 بیتی MT6735P  مدیاتک با قدرت پردازشی 1.3 گیگاهرتز، یک باتری 4،000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 تجهیز شده است. بستر نرم افزاری هوآوی وای 6 پرو اندروید 5.1 از پیش نصب شده با رابط کاربری Emotion است. این گوشی در ابعاد 143.1 در71.8  در 9.7، ساخته شده و وزن آن 160 گرم است.

طراحی هوآوی وای 6 پرو  زیباست. این گوشی از یک روکش فلزی در اطراف دستگاه، تشکیل شده است و دکمه های پاور / قفل و کلید ولوم در سمت راست آن قرار دارند. هوآوی وای 6 پرو در واقع شبیه برخی از دستگاه های دیگر هواوی است که در سال گذشته منتشر شد. این گوشی در رنگ های طلایی، خاکستری و سفید می آید، اما قیمت آن مشخص نیست.

هوآوی یکی از تولید کنندگان گوشی های هوشمند موفق در سال گذشته بوده است. این شرکت توانسته برای افزایش سود خود، بطور قابل توجهی، برنامه ریزی کند و به سومین سازنده ی برتر گوشی هوشمند جهان تبدیل شود. هوآوی، 108 میلیون گوشی هوشمند در سال 2015 روانه ی بازار کرده است، و خواهید دید که به دنبال بهبود بخشیدن به آنها در سال جاری است و همچنین قصد دارد آن را در بازارهای دیگر گسترش دهد.

این شرکت سال گذشته، یک سری محصولات رده پایین، متوسط ​​و رده بالا معرفی کرده است. هوآوی میت 8، نکسوس 6 پی و هوآوی واچ ممکن است بهترین و شناخته شده ترین محصولات آن باشند، اما آنر ایکس 5، فروش بسیار خوبی نیز داشته است. دستگاه های آنر این شرکت از نظر فروش کاملا موفق بوده اند و حتی دستگاه های رده پایین تر نیز مصرف کنندگان خاصی داشته اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر