;
coinex

گوشی نکسوس 5X با کمترین قیمت در eBay به فروش می رسد

گوشی نکسوس 5X با کمترین قیمت در eBay به فروش می رسد

گوشی نکسوس 5X یکی از بهترین گوشی های دنیاست؛ به بیان بهتر می توان گفت که نکسوس 5X بهترین گوشی مقرون به صرفه ی دنیاست.

در حال حاضر، نسخه ی 16 گیگابایتی گوشی نکسوس 5X با 280 دلار و نسخه ی 32 گیگابایتی آن با 330 دلار در eBay به فروش می رسد. در حقیقت، 20 درصد به 50 درصد کاهش قیمت گوگل، که طی چند هفته ی گذشته اعمال کرده بود، اضافه شده است.

با این قیمت ها، فرصت بسیار مناسبی برای علاقه مندان به این گوشی فراهم شده است. از قابلیت های این گوشی می توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080*1920 پیکسل، سیستم تراشه ی اسنپ دراگون 808، دوربین 12 مگا پیکسلی با سنسور جدید سونی که کیفیت عکس و فیلم برداری را بهتر می کند، اشاره کرد.

یکی از بهترین ویژگی های استفاده از گوشی های نکسوس، دسترسی آسان و سریع به آپدیت های جدید اندروید است. نکسوس 5X یکی از معدود گوشی هایی است که در حال حاضر نسخه ی 6 اندروید مارشمالو روی آن اجرا می شود و اولین گوشی خواهد بود که آپدیت های آینده را دریافت خواهد کرد. در مقایسه با سایر برند های تولید کننده ی گوشی هوشمند، مثل سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 که یک سال تا یک سال نیم باید منتظر آپدیت های جدید بمانند، این ویژگی برتری روشن و واضحی محسوب می شود. برای دسترسی به لینک مستقیم خرید آنلاین گوشی نکسوس 5X نسخه ی 16 گیگابایتی و گوشی نکسوس 5X نسخه ی 32 گیگابایتی، به لینک های پیشنهادی مراجعه کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر