;
coinex

ماشین الکتریکی اوپل آمپرا ای جنرال موتورز، رقیب تسلا در اروپا

ماشین الکتریکی اپل آمپرا ای جنرال موتورز، رقیب تسلا در اروپا

ماشین الکتریکی اوپل آمپرا ای جنرال موتورز، در اروپا به رقابت با ماشین های تسلا می پردازد.

بیش از یک ماه از معرفی ماشین الکتریکی شورولت بولت از کمپانی جنرال موتورز، در نمایشگاه لوزم الکترونیکی مصرفی CES 2016 می گذرد. اما حالا نوبت اروپا ست.

در تصاویر، ماشین الکتریکی اوپل آمپرا ای (Opel Ampera-E) را مشاهده می کنید، که به نظر می رسد که مدل بازسازی شده ی بولت باشد.

ماشین الکتریکی اوپل آمپرا ای هم مانند شورولت بولت، یک هاچ بک پنج در است. اطلاعات دیگری از جمله محدوده ی مسافتی این ماشین، هنوز منتشر نشده است؛ با اینحال، با توجه به ماشین الکتریکی شورولت بولت، می توان انتظار داشت که محدوده ی مسافتی ماشین الکتریکی اوپل آمپرا ای با یک بار شارژ کامل، 200 مایل یا 321 کیلومتر باشد. تنها عبارت به کار رفته در رابطه با قیمت این ماشین ها، “مقرون به صرفه” بود. شورولت بولت جنرال موتورز در آمریکا، بدون در نظر گرفتن مالیات، با قیمت 37,500 دلار به فروش می رسد.

اگر ماشین نامبرده، بعد از عرضه ی خود در سال 2017، با استقبال مواجه شود، می تواند تاثیر زیادی در بازار اروپایی ماشین تسلا با 200 مایل یا 321 کیلومتر محدوده ی مسافتی آن، داشته باشد. لازم به ذکر است که تسلا مدل 3 تا ماه آینده معرفی می شود، و می تواند پاسخ تسلا به جنرال موتورز باشد.

اوپل، یکی از برند های مبنی بر اروپای جنرال موتورز محسوب می شود.

ماشین الکتریکی اپل آمپرا ای جنرال موتورز، رقیب تسلا در اروپا

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر