;
coinex

مشخصات گوشی با شماره مدل LG H840 فاش شد؛ آیا این همان G5 Lite است؟

مشخصات گوشی با شماره مدل LG H840 فاش شد؛ آیا این همان G5 Lite است؟

شرکت ال جی به تازگی موجودیت گوشی ال جی جی 5 خود را تایید کرده و اعلام کرده است که در تاریخ 2 اسفند و در جریان برگزاری کنفرانس جهانی موبایل از این پرچمدار خود پرده برداری می کند. بر اساس اخباری که تا کنون وجود داشته این گوشی شماره مدل LG H830 یا LG F700 دارد. گفته می شود ال جی گوشی دیگری با شماره مدل LG H840 را در برنامه های خود دارد و شایعاتی راجع به آن منتشر شده است. با توجه به اینکه شماره مدل این گوشی بالاتر است این امکان وجود دارد امکانات و ویژگی های بالاتری از جی 5 داشته باشد. اما مشخصاتی که امروز از سوی GFXBench منتشر شد خلاف این امر را اثبات می کند.

به نظر می رسد که گوشی با شماره مدل LG H840 صفحه نمایش 5.3 اینچی داشته باشد و رزولوشن کواد اچ دی را ارائه دهد. تامین قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 625 و پردازنده ی 8 هسته ای صورت می گیرد که در مقایسه با اسنپدراگون 820 که در گوشی جی 5 استفاده شده است چیپ ست ضعیف تری است. به همین دلیل نمی توان گفت که این محصول با نام نامعلوم گوشی بهتری از جی 5 است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی این بنچمارک هر دو دوربین اصلی و جلوی این گوشی 8 مگاپیکسلی هستند و رزولوشن 2448 در 3264 دارند. البته لازم به ذکر است که معمولاً چنین بنچمارک هایی در مورد اندازه مگاپیکسل دوربین ها دقیق نیستند.

نکته ی عجیب در مورد گوشی با شماره مدل H840 این است که نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی آن اندروید 4.4 کیت کت است. این در حالی است که اکثر گوشی های جدید با اندروید 6 مارشمالو عرضه می شوند و خیلی عجیب است که یک گوشی جدید با اندروید 4.4 عرضه شود.

با توجه به این ویژگی ها به نظر می رسد گوشی با شماره مدل LG H840 نسخه ی Lite جی 5 باشد. در حال حاضر نمی توان ادعا کرد که ال جی از این گوشی در MWC و در کنار جی 5 پرده برداری کند اما به هر حال این احتمال وجود دارد.

مشخصات گوشی با شماره مدل LG H840 فاش شد؛ آیا این همان G5 Lite است؟

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر