;
coinex

آپدیت جدید اینستاگرام تعداد بیننده های فیلم را نشان می دهد

آپدیت جدید اینستاگرام تعداد بیننده های فیلم را نشان می دهد

آپدیت جدید اینستاگرام ، می تواند تعداد بیننده های فیلم هایی که آپلود کرده اید را نشان دهد.

تا چند هفته ی آینده، می توانید تعداد دفعاتی که ویدئوی شما در اینستاگرام دیده شده را ببینید. در آپدیت جدید اینستاگرام ، علاوه بر دیدن تعداد لایک های یک ویدئو، افرادی که آن را تماشا کرده اند نیز مشخص می شود؛ تمام این علائم، در قسمت پایینی پست، قرار گرفته اند. جالب تر اینکه، حتی اگر تنها 3 ثانیه از فیلمی که پست کرده اید، دیده شود، اینستاگرام آن فرد را به عنوان یک بیننده به شمار می آورد.

احتمالا برای بسیاری از افراد مهم نیست که فیلمشان چند بار دیده شده است؛ اما این قابلیت، برای شرکت ها و موسساتی که به تبلیغ نیاز دارند و افراد مشهور، از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. این شرکت ها ترجیح می دهند بدانند که چه کسانی پیام های تبلیغاتی آنها را دیده اند و چند نفر به مشتریان آنها اضافه شده است، همچنین افراد مشهور دوست دارند از محبوب بودن تصاویر و فیلم هایشان باخبر شوند. این دقیقا حالتی ست که در یو تیوب هم وجود دارد.

از سال 2013 که این اپلیکیشن کار خود را آغاز کرده تا به حال، با هدف جلب کاربران بیشتر به کار خود ادامه داده است، این اپلیکیشن اجتماعی قصد دارد طیف گسترده ای از افراد را به خود جذب کند. این احتمال وجود دارد که در آینده، ابزار های جدید و کاربردی دیگری را در این اپلیکیشن ببینیم، ابزار هایی که شرکت ها و کاربران بیشتری را به استفاده از آن تشویق می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (31 نظر)

    سلام من یه ویدو شیر کردم نمیتونم ببینم چه کسانی ویدیو من دیدن غیر فعاله لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

    پیج من تعداد ویو زیر پست رو نشون نمیده کسی میدونه علتش چیه؟

    پاسخ

    سلام این ۳۱۲ نفر بازدید کننده رو نمیشه دید کی هستن که !!!! اینو لطفا بگید چطوری میشه دید ؟ ممنون

    پاسخ

    سلام ببخشید چیکارکنم ک زیر پستم ب جای لایک، بازدید یاهمون views رو نشون بده؟ توی پستای خیلیا دیدم، اما خودم بلد نیستم ک چیکارکنم. لطفا راهنماییم کنید.

    پاسخ

    مدتیه که من تو اینستا فیلم آپلود میکنم به جای ویو فقط لایک میزاره معلوم نیست چند نفر بازدید کردن . مشکل از کجاست؟

    پاسخ

    منم سوالم همینه

    پاسخ

    اگر میشد نشون داد افرادیو که فقط بازدید کردن و لایک نکردن خیلی بهتر میشد

    پاسخ

    ببخشید این که گفتین یه فرد میتونه چندبار ویدیو رو ببینه و ب تعداد بازدید کننده ها اضاف بشه ،ممکن که خود فردی که پست ویدیو گذاشته هم براش این اتفاق بیوفته،یعنی هرچند باری که نگاه کنه تعداد بازدید کننده بره بالا؟

    پاسخ

    سلام من یه ویدیو پست اینستا گذاشتم تعداد بازدید کننده رو نشون میده ولی اسامیشون نه،میشه فهمید که کی نکاه کرپه لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ

    ببخشید خواستم سوال کنم گه صحبت خانم لیلی درسته؟ ینی هر بار که با پیج خودمون هم اون ویدئو رو ببینیم یکنفر به بیننده ها اضافه میشه؟

    پاسخ

    ببخشید اگ از لایو کسی فیلم بگیریم امکانش هست ک طرف بفهمه؟؟؟لطفا زود جواب بدید🙏🙏🙏

    پاسخ

    ایا امکان تشخیص اینکه کسی ویو خریده یا نه وجود داره

    پاسخ

    سلام ، ببخشید تعداد فالوورهای من ۳۰ تا هست در حالیکه آخرین فیلمی که گذاشتم ، تعداد بازدید ها رو زده ۴۰ ، چطور این مسئله امکان داره؟صفحه من پرایویت هست

    پاسخ

    کاش ب این سوال ج بدید.مشکل منم دقیقا همینه.بقیه ویوها داستانش چیه؟

    پاسخ

    دوستان عزیز مریم و miti، اگر اکانت اینستاگرام شما پراویت هست، در این حالت فقط فالوئرهای شما می تونن ویدیوهاتون رو مشاهده کنن، اگر می بینین که تعداد ویو ویدیوها بیشتر شده، احتمالا بعضی از فالوئرهاتون چندین بار ویدیو شما رو دیدن. بنابراین نگران این موضوع نباشین، اگر اکانت اینستاگرام شما خصوصی (private) باشه، فقط کسانی که شما رو دنبال می کنن میتونن به تصاویر و ویدیوهایی که به اشتراک گذاشتین، دسترسی داشته باشن

    پاسخ

    نکته جالبی که در بازدید ویدئوهای اینستاگرام هست اینه که خود شما هم اگه به دفعات فیلم رو از پیج خودتون ببینید به آمار بازدید کنندگانتون اضاف میشه.مثلا شما ده بار فیلم رو از طریق پیجتون باز کردین و مشاهده کردین‌.خب این باعث میشه ده تا بازدید کننده به آمار بازدید از ویدئوی شما اضاف بشه.

    پاسخ

    ایا مشخص میشه چه کسانی از پیج شخصی ما بازدید کردن اگه پیج پابلیک باشه؟

    پاسخ

    خیر دوست عزیز، کسانی که از پیج شما در اینستاگرام بازدید می کنند، برای شما به نمایش درنمیاد

    پاسخ

    سلام.خسته نباشید.اینکه میگن همون لحظه ای که افراد ویدیو رو که سین میکنن اگه بفهمی مشخص میکنه اون فرد رو حقیقت داره؟!!

    پاسخ

    سلام دوست عزیز، خیر، افرادی که فقط ویدیو رو مشاهده می کنن، هویتشون مشخص نمیشه.

    پاسخ

    چطوری بفهمیم کیا ویدیو رو دیدن . اسامی بازدید کنندگآن رو نشون نمیده که

    پاسخ

    سلام …مثلا اگر یک نفر سه دفعه اون فیلمو ببینه بازم یک ویو اضافه میشه، یا سه تا ؟؟؟

    پاسخ

    یا ابوالفضل

    پاسخ

    ینی چ الان اینستا کسانی ک ویو کردن فیلم رو کیا هستن رو نشون میده.جواب بدین ممنون میشم

    پاسخ

    سلام دوست عزیز، بنده متاسفانه سوالتون رو درست متوجه نشدم، اما همون طوری که قطعا خودتون هم متوجه شدین، این خبر رو ما 25 بهمن 94 منتشر کردیم و در آن زمان هنوز اینستاگرام تعداد بیننده های یک ویدیو رو نشون نمی داد. در حال حاضر هم اگر در اینستاگرام به یک ویدیو مراجعه کنید در زیر ویدیو عددی رو به همراه کلمه views مشاهده می کنید که این عدد همان تعداد افرادی است که این ویدیو رو مشاهده کرده اند

    پاسخ

    سلام ینی افرادی رو که فقط دیدن و لایک نکردن رو نشون نمیده؟

    پاسخ

    سلام دوست عزیز، بله درسته. اگر روی views که زیر ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده اینستاگرام به نمایش درمیاد، تپ کنید، صفحه ای لود میشه که اونجا فقط تعداد دفعاتی که این ویدیو دیده شده نشون داده میشه و در قسمت پایین اون هم، نشون میده که چه افرادی این ویدیو رو لایک کردن. بنابراین افرادی که فقط ویدیو رو مشاهده کردن، هیچ کجا مشخص نمیشن

    پاسخ

    ممنون از پاسخ خوبتون.پس داخل متن همین صفحه راجع به افرادی که فقط حتی 3 ثانیه مشاهده کردن به عنوان بازدید کننده ثبت میشن منظور همان تعداد هست نه مشخص شدن خود اشخاص؟

    خواهش می کنم دوست عزیز. در کل افرادی که فقط ویدیو رو مشاهده کرده باشن، به دلیل حفظ حریم شخصی افراد، اینستاگرام نام و پروفایل آن ها رو نشون نمی ده و تنها زمانی که ویدیو رو لایک کنین، اسمتون در قسمت Liked by به نمایش درمیاد.

    اینکه میگن همون اول افرادی که فقط سین میکنن اسمشون میاد ولی اگه لایک نکنن اسمشون تو لیست ثبت نمیشه درسته؟ یا کلا فقط لایک ها از همان اول دیده میشوند؟

    پاسخ

    yni ooni ke video mizare mifhme kia nega krdnesh?ya fqt tedad?

    پاسخ