;
coinex

نسخه ی جدید تلگرام با قابلیت پیام رسانی صوتی

 نسخه ی جدید تلگرام با قابلیت پیام رسانی صوتی و ویرایشگر تصویر همراه است.

نسخه ی جدید تلگرام با قابلیت پیام رسانی صوتی و ویرایشگر تصویر همراه است.

برای اولین بار قابلیت پیام های صوتی، در تلگرام آمده است. نسخه ی جدید تلگرام در حال حاضر اجازه می دهد تا کاربران تجربه ی پیام های صوتی با تصویری شکل موجی و یک پلیر جدید را داشته باشند و یک ویژگی آزمایشی وجود دارد که این امکان را بوجود می آورد تا کاربران دستگاه خود را برای صحبت کردن و یا شنیدن پیام های صوتی، بالا بیاورند. از آنجا که این یک ویژگی آزمایشی است هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم حتما تلگرام از این بعد آن را به همراه خواهد داشت، ممکن است این قابلیت در به روز رسانی بعدی ناپدید شود. در حال حاضر، کاربران می توانند از آن در نسخه ی جدید تلگرام استفاده کنند.

فراتر از قابلیت پیام های صوتی، نسخه ی جدید تلگرام در چت مخفی نیز بهبود ایجاد کرده است. پس از این به روز رسانی، چت مخفی در حال حاضر شامل پشتیبانی از تصاویر GI، پاسخ ها، نوشتن شرح تصاویر و رباتهای درون خطی، می شود. چت مخفی در حال حاضر به کاربران اجازه ی پیش نمایش مجموعه برچسب ها را می دهد، بنابراین قبل از اینکه تصمیم برای ارسال آنها بگیرید، می توانید ببینید که چه چیزی ارسال می شود. تنظیمات حریم خصوصی نیز به روز شده است، تلگرام در حال حاضر اجازه می دهد تا کنترل کنید که چه کسی می تواند شما را در گروه ها و یا کانال ها اضافه کند. به عبارت ساده، شما می توانید افراد را مسدود کنید تا توانایی اضافه کردن شما را به چت های گروهی و یا کانال ها نداشته باشند. در نهایت، تلگرام یک ویرایشگر عکس جدید، با تعداد انگشت شماری ابزار های اضافه شده مانند روتیت، محو شدن، رنگ و گزینه های منحنی را به نسخه جدید خود اضافه کرده است.

کاربران گوشی های هوشمند در بستر یک نرم افزار و سرویس پیام رسانی ارتباطات خود را تنظیم می کنند، برخی از آنها پیام رسانی رمزگذاری شده و یا سفارشی سازی شده از طریق تم ها و رنگ های زرق و برق دار هستند. در این میان چند گزینه وجود دارد (مانند واتساپ) که هر کسی را خرسند می کند. تلگرام یکی از این برنامه ها است که برخی از این گزینه ها را شامل می شود، یعنی رمزگذاری شده است، اما قطعا ویژگی های بیشتری دارد که این چنین مورد توجه قرار گرفته است. اکنون نسخه ی به روز شده ی 3.5 با یک سری قابلیت های جدید، منتشر شده است. نسخه ی جدید تلگرام تحت عنوان نسخه ی 3.5 در پلی استور وجود دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر