;
coinex

گوشی Lava X11 راه اندازی شد

گوشی Lava X11 راه اندازی شد

گوشی Lava X11 در هند راه اندازی شد.

کمپانی لاوا به شدت در هند فعال است و در چند هفته گذشته گوشی های اندرویدی زیادی را راه اندازی کرده است.

یکی از این دستگاه هایی که به تازگی توسط این گوشی ساز هندی به بازار عرضه شده Lava X11 نام دارد. مشخصات این گوشی هوشمند میان رده تاثیر گذار نیست اما ظاهر مشتری پسندی دارد. گوشی Lava X11 در رنگ های آبی، سفید و طلایی و با قیمت 115 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

گذشته از طراحی ظاهری آن، این کمپانی وعده داده که امسال سیستم عامل گوشی Lava X11 را به اندروید مارشمالو بروزرسانی خواهد کرد.

گوشی Lava X11 در حال حاضر با سیستم عامل اندروید 5.1.1 لالی پاپ عرضه می شود. این گوشی دارای نمایشگر لمسی 5 اینچی HD است و باتری 2500 میلی آمپر ساعتی، وظیفه روشن نگه داشتن نمایشگر آن را به عهده دارد.

این گوشی هوشمند میان رده از پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 1.5 گیگا هرتز که احتمالا توسط مدیا تک ارائه شده، قدرت می گیرد. گوشی Lava X11 دارای 2 گیگا بایت رم بوده و 8 گیگا بایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقاست.

در پشت این گوشی، دوربینی 8 مگا پیکسلی قرار گرفته و یک دوربین 5 مگا پیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلوی آن تعبیه شده است. این گوشی هوشمند دو سیمکارته از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند و اگر بخواهیم به گزینه های ارتباطی دیگر آن اشاره کنیم، می توان از بلوتوث 4.0، میکرو یو اس بی 2.0 و جی پی اس نام برد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر