;
coinex

ال جی موبایل های سری X خود را در MWC به صورت رسمی معرفی خواهد کرد

ال جی اعلام کرده که در جریان برگزاری کنگره ی جهانی موبایل در کنار گوشی جی 5 خود که پرچمدار بعدی این شرکت محسوب می شود از دو گوشی هوشمند میان رده ی دیگر پرده برداری می کند که گویا هر دو مدل به خانواده ی LG X  متعلق هستند. نام این دو گوشی جدید LG X Cam و LG X Screen خواهد بود. این محصولات برخی ویژگی های گوشی سطح بالا را در دل خود جای داده اند، اما در واقع برای کاربرانی طراحی شده انذ که همه ی ویژگی های یک گوشی پرچمدار را نمی خواهند و می خواهند هزینه کمتری صرف کنند.

گوشی LG X cam صفحه نمایش 5.2 اینچی دارد و رزولوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد. این گوشی به پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.14 گیگاهرتز مجهز است. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای LG X cam هستند. این گوشی دارای 2 دوربین اصلی است که یکی از آنها 13 مگاپیکسلی و دیگری 5 مگاپیکسلی خواهد بود. به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. ظرفیت باتری این گوشی 2520 میلی آمپر ساعتی است و نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی آن اندروید 6 مارشمالو خواهد بود. LG X cam بسیار سبک است و تنها 118 گرم وزن دارد. ضخامت آن 5.2 الی 6.9 میلی متر بوده و در رنگ های نقره ای، سفید و طلایی و رزگلد عرضه خواهد شد.

دیگر گوشی جدید ال جی صفحه نمایش 4.93 اینچی دارد و رزولوشن 720 در 1280 را ارائه می دهد. این گوشی به صفحه نمایش ثانویه مجهز است که در بالای گوشی تعبیه شده است و اطلاعاتی مانند نوتیفیکیشن، زمان، تاریخ و وضعیت باتری را نمایش می دهد. کاربران قادر خواهند بود که از طریق آن به برنامه های مورد علاقه شان دسترسی داشته باشند و این دقیقاً مشابه ویژگی است که در ال جی وی 10 وجود دارد و گفته می شود که در جی 5 نیز وجود خواهد داشت. قدرت پردازشی این LG X Screen توسط پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازش 1.2 گیگاهرتز تامین می شود. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایت ساختار حافظه ای این گوشی را تشکیل می دهند. ظرفیت باتری این گوشی نیز 2300 میلی آمپر ساعتی بوده و نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی آن اندروید 6 مارشمالو خواهد بود.  LG X Screen در رنگ های مشکی، سفید و رز گلد عرضه می شود.

این دو گوشی جدید ال جی در تاریخ 3 اسفند به صورت رسمی معرفی خواهد شد و یک ماه پس از آن هم در مناطق آسیا، اروپا و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر