;
coinex

سامسونگ عرضه ی اندروید 6 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را آغاز می کند

سامسونگ عرضه ی اندروید 6 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را آغاز می کند

سامسونگ پروسه عرضه ی اندروید 6 مارشمالو برای گوشی های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 را از مدتی قبل از آغاز کرده است. این آپدیت در حال حاضر تنها در کره ی جنوبی برای این گوشی ها عرضه شده است و قرار است در آینده ی نزدیک در دیگر مناطق عرضه شود.

این آپدیت ویژگی های جدیدی را شامل می شود که از جمله ی آنها می توان به سرویس مدیریت بهینه ی باتری Doze، Now on Tap و مدیریت بهتر برنامه اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی هایی که سامسونگ به گوشی گلگسی اس 6 اج اضافه کرده است اضافه کردن قابلیت های بیشتر به لبه ی صفحه نمایش این گوشی است. آپدیت جدید این قابلیت را فراهم می کند تا عرض پانل لبه ی صفحه نمایش را از 260 پیکسل تا 550 پیکسل افزایش دهید و باعث می شود محتوی بیشتری را در این قسمت ببینید. همچنین شما به وسیله ی People edge می توانید 9 دسترسی سریع این پانل را سفارشی کنید به طوری که نام یک مخاطب را در زیر عکس آن نمایش داده شود.

برنامه های لبه (که امکان دسترسی سریع به برنامه هایی که مرتباً استفاده می کنید را به شما می دهد) اکنون به شما این امکان را می دهد که 10 برنامه را در دسترسی آن قرار دهید. قسمت Task نیز با دسترسی سریع ابزار آپدیت شده است و شامل یک خط کش، قطب نما و چراغ قوه قابل تنظیم است. دسترسی به پانل لبه ی صفحه نمایش آسان شده است و این آپدیت قابلیت سفارشی کردن محل، اندازه و شفافیت را داراست.

در آخر سامسونگ در حال همکاری با Yahoo است تا به وسیله ی آن آخرین قیمت سهام، اخبار ورزشی و سر تیتر اخبار را به صورت مستقیم بر روی لبه ی صفحه نمایش به تصویر بکشد.

سامسونگ عرضه ی اندروید 6 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را آغاز می کند

سامسونگ عرضه ی اندروید 6 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را آغاز می کندسامسونگ عرضه ی اندروید 6 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را آغاز می کندسامسونگ عرضه ی اندروید 6 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را آغاز می کند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر