;
coinex

گوشی Zopo Speed 8 با تراشه قدرتمند هلیو X20 راه اندازی خواهد شد

گوشی Zopo Speed 8 پرچمدار جدید کمپانی Zopo در کنفرانس MWC 2016 معرفی خواهد شد.

گوشی Zopo Speed 8 پرچمدار جدید کمپانی Zopo در کنفرانس MWC 2016 معرفی خواهد شد.

Zopo یک کمپانی چینی است که ممکن است برای بسیاری از افراد نام شناخته شده ای نباشد. این کمپانی سال گذشته دستگا های Speed 7 و Speed 7 پلاس را معرفی کرد که با توجه به قیمت آن ها گوشی های قابل توجهی هستند. Zopo در نظر دارد تا به زودی گوشی هوشمند دیگری را راه اندازی کند. این کمپانی تایید کرد که پرچمدار جدید خود، Zopo Speed 8 را در طول برگزاری کنفرانس MWC 2016 که در اواخر این ماه در بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد، معرفی خواهد کرد. کنفرانس مطبوعاتی این کمپانی در 24 فوریه برگزار خواهد شد و در حال حاضر می دانیم که گوشی Zopo Speed 8 از تراشه ده هسته ای 64 بیتی هلیو X20 مدیا تک قدرت خواهد گرفت.

گوشی Zopo Speed 8 از تراشه ده هسته ای 64 بیتی هلیو X20 مدیا تک قدرت خواهد گرفت.

تصاویر منتشر شده از آن نشان می دهد که گوشی Zopo Speed 8 از فلز ساخته شده است. اسکنر اثر انگشت و یک جفت فلاش LED در پشت این گوشی و درست در زیر دوربین، قرار گرفته است. این شرکت از قبل، در کنار پردازنده مشخصات دیگری از این گوشی را نیز اعلام کرده است. این دستگاه با 4 گیگا بایت رم و باتری 3600 میلی آمپر ساعت بسته بندی خواهد شد. در پشت گوشی Zopo Speed 8 یک دوربین 21 مگا پیکسلی با سنسور سونی IMX230  پیدا خواهید کرد و در جلوی آن دوربین 8 مگا پیکسلی گنجانده شده است. نمایشگر آن 5.5 اینچی بوده اما رزولوشن آن هنوز مشخص نشده است. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو عرضه خواهد شد.

گوشی Zopo Speed 8 در همان روزی که شیائومی قصد دارد از پرچمدار جدید خود رونمایی کند، معرفی خواهد شد. مطمئنا پنجم اسفند ماه روز هیجان انگیزی خواهد بود. از یک سو پرچمدار شیائومی به روی صحنه می رود و از سویی دیگر گوشی جدید Zopo با آخرین پردازنده سطح بالای مدیا تک، خودنمایی خواهد کرد. برای دریافت آخرین خبر های کنفرانس MWC 2016 با تکرا همرا باشید.

تصاویر منتشر شده از آن نشان می دهد که گوشی Zopo Speed 8 از فلز ساخته شده است. اسکنر اثر انگشت و یک جفت فلاش LED در پشت این گوشی و درست در زیر دوربین، قرار گرفته است.

گوشی Zopo Speed 8 پرچمدار جدید کمپانی Zopo در کنفرانس MWC 2016 معرفی خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر