;
coinex

گوشی Meizu MX6 به پردازنده ی Helio X20 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود

گوشی Meizu MX6 به پردازنده ی Helio X20 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود

شرکت Meizu در سال های اخیر نظرات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این شرکت ظرف چند سال رشد بسیار خوبی کرد، به طوریکه در سال 2014 توانست 4.4 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و این رقم در سال گذشته به 20 میلیون افزایش پیدا کرد. Meizu نه تنها در چین بلکه در جهان جزو شرکت هایی به شمار می رود که توانسته رشد بسیار سریع داشته باشد. این شرکت در سال گذشته محصولات جذابی را روانه ی بازار کرد که از جمله ی آنها می توان به Meizu MX5 و گوشی پرچمدار Pro 5 اشاره کرد. بدون شک در حال حاضر گوشی Pro 5 را باید بهترین و قوی ترین گوشی این شرکت دانست.

 گوشی Meizu MX5 در ماه ژوئن سال گذشته عرضه شد و انتظار می رود که نسل جدید آن در اواسط 2016 معرفی شود. در همین راستا شایعات جدیدی در مورد گوشی Meizu MX6 منتشر شده است. این گوشی تمام شبکه های  چینی را پشتیبانی می کند و قیمت آن از گوشی می 5 شیائومی که در 24 فوریه معرفی خواهد شد، کمتر است. بنا به اطلاعات منتشر شده این دستگاه قیمتی معادل 276 دلار دارد. اطلاعات جدید تاییدی است بر شایعات گذشته و ادعا می کند که قدرت پردازشی این گوشی جدید توسط چیپ ست Helio X20 که به پردازنده ی 10 هسته ای مجهز است صورت می گیرد. این در حالی است که چیپ ست به کار رفته در ورژن قبلی این گوشی Helio X10 بوده است. 4 گیگابایت رم، باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های این گوشی هستند.

به طور حتم بدنه ی این گوشی فلزی خواهد بود و انتظار می رود که بار دیگر شاهد دکمه ی هوم فیزیکی در طراحی این گوشی باشیم. همچنین به احتمال زیاد نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 6 مارشمالو باشد و ورژن جدید واسط کاربری Flyme بر روی آن اجرا شود. در ماه های آینده می توانیم شاهد معرفی این گوشی توسط Meizu باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر