;
coinex

آلکاتل Idol Pro 4؛ گوشی پرچمدار آلکاتل مبتنی بر ویندوز موبایل 10

آلکاتل Idol Pro 4؛ گوشی پرچمدار آلکاتل مبتنی بر ویندوز موبایل 10

تا قبل از عرضه ی گوشی های لومیا 950 و لومیا 950XL گوشی های پرچمدار کمی وجود داشتند که مبتنی بر پلتفرم ویندوز 10 موبایل باشند. به طور کلی شرکت های کمی وجود دارند که گوشی های ویندوزی تولید کنند و اکثر این شرکت ها گوشی های میان رده تولید می کنند و خبری از گوشی های پرچمدار مبتنی بر پلتفرم ویندوز 10 موبایل نبود. اما به نظر می رسد که شرکت آلکاتل قصد دارد تا گوشی پرچمداری با نام Idol Pro 4 و مجهز به تراشه ی اسنپدراگون 820 را تولید و روانه ی بازار کند.

اسنپدراگون 820 تراشه ی پرچمدار کوالکام است که امسال در گوشی های پرچمدار زیادی شاهد به کار گیری آن خواهیم بود. اکثر گوشی هایی که از این تراشه استفاده می کنند اندرویدی هستند اما آلکاتل قصد دارد از این تراشه در ساخت یک گوشی ویندوز فونی استفاده کند.

بنا به گزارشات موجود گوشی آلکاتل Idol Pro 4 کیفیت تصویر فول اچ دی خواهد داشت. آلکاتل به منظور عملکرد بهتر باتری به جای استفاده از نمایشگر کواد اچ دی از نمایشگر فول اچ دی در نمایشگر خود استفاده می کند.

گوشی پرچمدار آلکاتل از ویژگی کانتینیوم مایکروسافت پشتیبانی می کند. چناچه در این گوشی از یک دوربین خوب و با کیفیت بالا استفاده شود، می توان Idol Pro 4 را یک گوشی پرچمدار دانست.

گوشی پرچمدار آلکاتل در صورت معرفی، توسط شرکت T-Mobile در آمریکا عرضه می شود. T-Mobile در چند سال اخیر توزیع کننده ی اصلی گوشی های ویندوز موبایل بوده است.

از آنجایی که این گوشی هنوز در مرحله تست و تولید است این امکان وجود دارد که مشخصات سخت افزاری آن دستخوش تغییر بشود. هنوز اخباری در مورد زمان معرفی و عرضه ی این گوشی وجود ندارد و باید منتظر انتشار اخبار جدید در مورد این گوشی باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر