;
coinex

نمایش فن آوری شبکه ی 5G توسط سامسونگ در نمایشگاه MWC 2016  

سامسونگ فن آوری شبکه ی 5G را در نمایشگاه MWC 2016  برای عموم حضار، به نمایش می گذارد.

سامسونگ فن آوری شبکه ی 5G را در نمایشگاه MWC 2016  برای عموم حضار، به نمایش می گذارد.

سامسونگ امروز اعلام کرده است که در کنفرانس جهانی موبایل 2016 که در اوایل هفته دیگر برگزار می شود، شبکه ی 4G LTE و فن آوری های پیشرفته ی تلفن همراه را که هموار راهی به سوی فن آوری شبکه ی 5G بعدی در پیش دارند، به نمایش خواهد گذاشت. این شرکت همچنین فناوری اتصال مالتی لینک، رادیو متمرکز، روش دسترسی به رادیو mmWave و همچنین اینترنت اشیاء را برای قابلیت اعتماد موبالیتی و انعطاف پذیری معماری ارائه می دهد.

یانک کیم، رئیس شبکه کسب و کار در سامسونگ الکترونیک بیان کرد: “فن آوری شبکه ی 5G به ما سطح جدیدی از تجربه را ارائه می دهد، که همه جانبه، لمسی و برای همه ی مکان ها است. با تشکر از موبالیتی بدون درز، توان عملیاتی بالاتر و زمان تاخیر کم تکنولوژی 5G، خدمات جدیدی مانند تماس های هولوگرام، رادیو و تلویزیون واقعیت مجازی در تماشای بازی های فوتبال زنده و ماشین خود ران زندگی ما را غنی خواهد ساخت “

این شرکت فن آوری شبکه ی 5G را در نمایشگاه MWC 2016 با انتقال هشت فیلم UHD 4K از طریق وای فای، بدون هیچ گونه تاخیر نشان می دهد. همچنین برای اولین بار تلفن همراه را با استفاده از سیستم های رادیویی mmWave در جهان تست می کند و ماژول آنتن چند گوشی های هوشمند یکپارچه را در فاکتور فرم کوچک معرفی می نماید. سری اصلی ارائه ی سامسونگ راه حل های اینترنت اشیا است که این شامل اینترنت اشیا گیت وی ها، ایستگاه های پایه، واحد دیجیتال یکپارچه و غیره می شود.

همه ی این فن آوری ها و چند مورد دیگر در غرفه سامسونگ در سالن نمایشگاه MWC 2016 از 22 فوریه تا 25 فوریه در بارسلونا به نمایش گذاشته می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر