;
coinex

خلاصه ای از اخبار تکنولوژی امروز

خلاصه ای از اخبار تکنولوژی امروز

برای خواندن خلاصه ای از اخبار تکنولوژی امروز، با تکرا همراه شوید.

1. اپل می گوید که رای دادگاه را که مبنی بر کمک به FBI و باز کردن قفل آیفون است، به چالش خواهد کشید. یک قاضی آمریکایی به کمپانی کوپرتینو دستور داد که گوشی هوشمند یک کاربر را هک کند؛ این رای با مخالفت شدیدی روبرو شد.

2. ساندر پیچای، مدیر عامل گوگل معتقد که موضوع اپل و FBI می توان به رویه ی قضایی خطرناکی تبدیل شود. او نگران است که شرکت ها مجبور شوند مشتریان خود را هک کنند.

3. برخی از کارکنان آمازون، به شکل تهدید آمیزی با هم متحد شده اند. وبسایتی به نام FACE کارکنان حال حاضر و سابق ناراضی آمازون را دور هم جمع کرده است.

4. شرکت تکنولوژی محور یونیکورن با ارزش 1.8 میلیون یورو، پول زیادی دریافت کرده است، اما هنوز قادر به پرداخت حقوق کارکنان خود نیست. پووا تکنولوژی در حال تهیه ی لیست حقوق کارکنان است.

5. اخبار جدیدی درباره ی برنامه ی اینترنت فوق سریع گوگل، به گوش می رسد. گزارشی که در کانزاس سیتی منتشر شده، معتقد است که احتمالا گوگل باید از تکنولوژی وایرلس برای انتقال اینترنت به خانه ها استفاده کند.

6. اولین صف آرایی به منظور حمایت از اپل بر علیه FBI در یکی از فروشگاه های اپل در سان فرانسیسکو تشکیل شد. فعالان امنیتی برای حمایت از غول تکنولوژی آمریکا حاضر شده اند.

7. گوشی هوشمند جدید هندی با قیمت 5 دلار، به دزدی از اپل متهم شده است. ظاهر گوشی Freedom 251 بسیار شبیه به آیفون طراحی شده است.

8. کمپانی یاهو چندین بخش خبری بزرگ خود را متوقف می کند. به گزارش Re/code، یاهو میکر (Yahoo Makers)، یاهو آتو (Yahoo Auto)، یاهو هلث (Yahoo Health) و یاهو پرنتینگ (Yahoo Parenting) در لیست اخراجی ها قرار دارند.

9. گوگل ترنسلیت، 99 درصد از جمعیت کاربران اینترنت را تحت پوشش قرار می دهد. گوگل می گوید که این سرویس گوگل می تواند 103 زبان مختلف را ترجمه کند.

10. فیسبوک، قابیلت مقاله ی آنی (Instant Article) را راه اندازی می کند. به زودی، تمام افراد می توانند از این قابیت برای انتشار داستایشان استفاده کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر