;
coinex

باگ 1970 آی فون چگونه رخ خواهد داد؟

باگ 1970 آی فون چند وقتی است که کاربران را آزار می دهد.

باگ 1970 آی فون چند وقتی است که کاربران را آزار می دهد. این باگ منجر به اتفاقات خاص و غیر معمول می شود، اگر تاریخ آی فون خود را به ماه می سال 1970 و یا قبل از تغییر دهید و سپس آی فون (آیپد و یا آی پاد لمسی) خود را راه اندازی مجدد نمائید، باگ 1970 آی فون گریبان گیر شما می شود.

این امکان وجود دارد، که یک کودک یا فردی بدون دانش چنین کاری انجام دهد، در این حالت آیفون شما به آجری بدل خواهد شد و ماهیت گوشی بودن خود را از دست می دهد، هیچ چیز در صفحه نمایش آن نشان داده نمی شود. اما به نظر می رسد که بسیار بعید است که کسی چنین اشتباه خاصی را به طور تصادفی انجام دهد ولی کاربرانی وجود داشته اند که با این موضوع مواجه شده و اکنون به دنبال راه حل هستند.

کدام مدل های آی فون، آیپد و آی پاد لمسی توسط باگ 1970 آی فون تحت تاثیر قرار خواهند گرفت؟

پاسخ رسمی بسیار کوتاه اپل، شامل مدل هایی که تحت تاثیر باگ 1970 آی فون قرار خواهند گرفت نمی شود، این که کدام دستگاه ها در معرض خطر هستند، می توانست برای صاحبان نگران دستگاه های اپل مفید باشد. از این رو سایت مکورد طبق گزارش افرادی که با این باگ مواجه شده اند، لیستی از دستگاه های آسیب دیده را ذکر کرده است ولی بدیهی است که این لیست، به طور بالقوه ناقص خواهد بود و شاید دستگاه های دیگری نیز تحت آسیب باشند:

آیفون: آیفون 5 اس و مدل های جدیدتر

آیپد ها: آیپد ایر 1، آیپد ایر 2، آیپد مینی 2

آی پاد لمسی: مدل نسل ششم

کدام نسخه های سیستم عامل iOS تحت تاثیر باگ 1970 آی فون قرار می گیرند؟

نسخه های سیستم عامل iOS که تحت تاثیر باگ 1970 آی فون قرار دارند، نیز به صورت رسمی بیان نشده اند، اما گزارشات حاکی از آنند که هم iOS 8 و هم iOS 9 با این مورد مواجه شده اند.

چگونه از باگ 1970 آی فون جلوگیری کنیم؟

برای اجتناب از باگ 1970 روند بسیار ساده ای وجود دارد، تاریخ آی فون خود را به ماه می 1970 و یا قبل از آن تغییر ندهید! و اگر فکر می کنید کسی ممکن است به صورت تصادفی یا از روی غرض ورزی این کار را بر روی دستگاه شما انجام دهد،  یک کد عبور مطمئن برای آن بگذارید.

یک راه حل رضایت بخش تر این است که با توجه به اینکه اپل این اشکال را پذیرفته است، باید در آینده ای نزدیک، به روز رسانی نرم افزاری برای رفع اشکال این باگ منتشر کند. به عبارت دیگر مجبورید، منتظر این به روز رسانی در iOS باشید تا در اسرع وقت آن را دانلود و از بروز این باگ جلو گیری کنید.

در صورت بروز باگ 1970 آی فون چه کاری باید انجام داد؟

به نظر نمی رسد راهی وجود داشته باشد که به تنهایی بتوانید برای حل این مسئله انجام دهید، باید برای رفع آن با پشتیبانی اپل، تماس بگیرید.(البته این امکان در ایران با محدودیت مواجه است)

مثل همیشه وقتی آیفون ها و آیپدها، از کار می افتند و به گونه ای شبیه به یک آجر بلا استفاده می شوند، به طور قطع نمی توان گفت که آیا داده های ذخیره شده بر روی دستگاه ممکن است در معرض خطر باشند یا روند ریکاوری کمک کننده، خواهد بود. برای اطمینان بیشتر از دستگاه خود بک آپ بگیرید تا در صورت بروز این گونه مسائل داده های شما شانس ریکاوری، داشته باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macworld


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر