;
coinex

مشکلات لپ تاپ سرفیس بوک و تبلت سرفیس پرو 4 رفع می شوند

مشکلات لپ تاپ سرفیس بوک و تبلت سرفیس پرو 4 رفع می شوند

لپ تاپ سرفیس بوک و تبلت سرفیس پرو 4 با یک باگ مشکل ساز روبرو بودند، اما مایکروسافت، به تازگی نسبت به رفع این مشکل اقدام کرده است.

پانوس پانای، رئیس سرفیس مایکروسافت، طی یک بلاگ پست از تاخیر پیش آمده عذر خواهی کرد. او در ادامه وعده داد که امروز، آپدیت نرم افزاری جدید، به رفع مشکل پیش آمده در لپ تاپ سرفیس بوک و تبلت سرفیس پرو 4 می پردازد. پانای در این بلاگ پست نوشت: “من و همه ی تیم مایکروسافت، تمام بلاگ ها، کامنت ها، رسانه های اجتماعی و فروم ها را بررسی کرده ایم و از پیام های ارسالی خوشحالیم. ما به بازخورد هایی که مستقیما برای محصولاتمان ارسال می شود، توجه می کنیم.”

این نرم افزار، از امروز از طریق آیپدیت ویندوز در دسترس خواهد بود. نرم افزار نامبرده، از مجموعه ای از درایور های جدید و تعمیر های متفاوت تشکیل شده، تا سازگاری آن را با پردازنده ی اینتل و درایور های نمایشگر، بیشتر کند. به گزارش Verge، این عدم سازگاری باعث ایجاد مشکلات مدیریت برق در بخش سخت افزاری دستگاه ها می شود.

باگ های مشکل ساز، در زمان عرضه ی لپ تاپ سرفیس بوک و تبلت سرفیس پرو 4 در پاییز سال 2015، در این دستگاه ها وجود داشتند. از مشکلات دیگر این دستگاه ها می توان به کرش های ناگهانی و پرش صفحه نمایشگر اشاره کرد. مایکروسافت اعلام کرده بود که این باگ ها تنها در نسخه های اولیه که در دسترس رسانه ها قرار دارد، وجود داشت. اما مشکل به اینجا ختم نمی شد، با توزیع گسترده ی این محصول، کاربران بیشتری هم با این مشکل روبرو شدند. حتی بلاگر برجسته ی مایکروسافت، پال تاروت، عدم پاسخگویی مایکروسافت را مورد سرزنش قرار داد. اواخر ژانویه ی 2016، یک نرم افزار آپدیت برای رفع مشکل لپ تاپ سرفیس بوک طراحی شد، اما نتوانست تغییر چندانی ایجاد کند. اگر از کاربران این دستگاه ها هستید، می توانید نرم افزار رفع مشکل را از طریق Windows Update دریافت کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من لپ تاپ سرفیس پرو 4 دارم الان من هندزفزی میزنم میخونه ولی صدا باز هم از اسپیکر پخش میشه
    و اینکه تازگی ها یه تیکه از بالای صفحه رو پایین صفحه به صورت خش دار نشون میده چیکار کنم؟

    پاسخ