;
coinex

ضد آب بودن گوشی های گلکسی اس 7 توسط سامسونگ تایید شد

ضد آب بود گوشی های گلکسی اس توسط سامسونگ تایید شد

تنها چند روز تا برگزاری رسمی کنگره ی جهانی موبایل در بارسلونا و معرفی پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، باقی مانده است. در حالی که به نظر می رسد تقریباً همه ی مشخصات این گوشی فاش شده باشد، سامسونگ یکی از ویژگی های این گوشی را به صورت رسمی تایید کرد. این شرکت طی انتشار ویدیویی در توئیتر قابلیت ضد آب بودن گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را به تصویر می کشد.

در این ویدیو گوشی گلکسی اس 7 از دست خانم بر روی زمین می افتد و پس از آن درون استخر پر از آبی پرتاب می شود. زمانی که گوشی از داخل آب خارج می شود ویدیو متوقف می شود و عبارت “change your idea of what a phone can handle on ” نمایش داده می شود.

با استناد به این ویدیو ی منتشر شده می توان گفت که سامسونگ قابلیت ضد آب بودن گوشی های گلکسی اس 7 خود را تایید کرده است. ذکر این نکته ضروری است که این اولین باری نیست که گوشی های سری S سامسونگ این ویژگی را تجربه می کنند. قبلاً شاهد این بودیم گه گوشی گلکسی اس 5 دارای گواهی IP67 بود و در برابر آب و گرد غبار مقاوم بود.

سال گذشته سامسونگ با معرفی طراحی جدید شیشه ای و فلزی، این ویژگی را در گوشی های گلکسی اس 6 حذف کرد. اما به نظر می رسد که این ویژگی به سری گوشی های اس 7 باز گشته است. از دیگر ویژگی هایی که در گوشی های گلکسی اس 6 وجود نداشت اما در خانواده گلکسی اس 7 شاهد بازگشت آنها هستیم می توان به قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD اشاره کرد.

گفتنی است که این گوشی های جدید در تاریخ 21 فوریه معرفی خواهند شد و مدتی بعد در تاریخ 11 مارس وارد بازار خواهند شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر