;
coinex

تصویر و اطلاعات MediaPad T2 10.0 Pro هوآوی فاش شد

تصویر و اصلاعات MediaPad T2 10.0 Pro هوآوی فاش شد

شرکت چینی هوآوی با عرضه ی گوشی های هوشمند با کیفیت فروش بسیار خوبی را در سال 2015 تجربه کرد و قصد دارد تا این روند را در سال جدید نیز حفظ کند. در این راستا این شرکت قصد دارد تا در سال جدید محصولات بیشتر ی را روانه ی بازار کند. یکی از دستگاه هایی که هوآوی قصد دارد تا روی آن مانور کند تبلت ها هستند.

این بار هم آقای Even Blass فاش کننده ی اطلاعات که بی شک در این زمینه معروف ترین فرد عرصه ی تکنولوژی است تصاویری را منتشر کرد که نشان می دهد تا هوآوی قصد دارد از یک تبلت 10 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی رونمایی کند.

این تصویر مربوط به تبلت MediaPad T2 10.0 Pro است و روشنگر این است که فاصله ی زیادی تا رونمایی از آن باقی نمانده است. احتمال بسیار زیاد هوآوی از این تبلت در کنگره ی جهانی موبایل که چند روز دیگر برگزار خواهد شد، پرده برداری می کند. از روی تصویر منتسب به این تبلت می توان حدس زد که نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 5.1 آبنبات چوبی خواهد بود هر چند که نمی توان با قطعیت در این مورد نظر داد.

طبق گفته ی Even Blass تبلت مذکور به چیپ ست اسنپدراگون 615 مجهز خواهد بود. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل توسعه از طریق کارت حافظه MICRO SD از مشخصه های حافظه ای آن هستند. باتری MediaPad T2 10.0 Pro ظرفیت 6600 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. دوربین اصلی و دوربین جلوی آن به ترتیب 8 و 2 مگاپیکسلی است. به نظر می رسد که تبلت در هر دو ورژن Wi-Fi و LTE عرضه شود.

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان معرفی MediaPad T2 10.0 Pro وجود ندارد اما همان طور که ذکر شد این احتمال وجود دارد که در MWC 2016 معرفی شود.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر