;
coinex

ماشین Techrules ؛ بازگشت قدرتمند سوپر اسپورت های توربینی به صنعت خودرو

ماشین Techrules ؛ بازگشت قدرتمند سوپر اسپورت های توربینی به صنعت خودرو

با تولید ماشین Techrules ، سوپر اسپورت های توربینی ورود قدرتمندی به بازار خودرو خواهند داشت

در چند سال گذشته، ماشین های الکتریکی توربینی در بازار خودروسازی رواج یافته بودند و در نمایشگاه اتومبیل امسال ژنو با به نمایش درآمدن کانسپت ابر خودروی الکتریکی 1,035 اسب بخار، از کمپانی Techrules، باز گشت نصفه و نیمه ای داشته اند. جزئیات زیادی از این خودروی الکتریکی گفته نشده اما این خودرو ساز چینی با مجهز کردن ماشین Techrules به این موتور قدرتمند، ادعا کرده که محدوده حرکتی این کانسپت را به 2000 کیلومتر افزایش داده است.

از حدود شش سال پیش میکرو توربین ها موج جدیدی در صنعت خودروسازی و به طور خاص در بازار ماشین های اسپورت براه انداختند. Capstone با قرار دادن میکرو توربین خود در مدل CMT-380 در سال 2009 محدوده حرکتی این ماشین را به 805 کیلومتر رساند و یک ماه بعد کمپانی جاگوار با نشان دادن کانسپت C-X75 مدل 2010 که به دو میکروتوربین مجهز شده بود محدوده حرکتی این سوپر اسپورت را به 900 کیلومتر افزایش داد. پس از Capstone و جاگوار تعد ادی از پروژه های ماشین های میکرو توربینی انجام شد، اما دیگری خبری از آن ها به گوش نرسید و استفاده از میکرو توربین در صنعت خورو سازی سوپر اسپورت ها، کمرنگ شد.

با ماشین Techrules و ادعای این کمپانی در مورد محدوده گسترش یافته ی حرکتی این خودرو، سیستم های الکتریکی قابل شارژ توربینی می توانند مجددا به سر تیتر خبر های صنعت خودرو سازی باز گردند. کانسپتی که با 1030 اسب بخار قدرت و با محدوده 2000 کیلومتری خود قصد دارد که در نمایشگاه اتومبیل ژنو، خودنمایی کند. برای بدست آوردن خبر های بیشتر از ماشین Techrules با وبسایت تکرا همراه باشید.

با ماشین Techrules و ادعای این کمپانی در مورد محدوده گسترش یافته ی حرکتی این خودرو، سیستم های الکتریکی قابل شارژ توربینی می توانند مجددا به سر تیتر خبر های صنعت خودرو سازی باز گردند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر