;
coinex

بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم از نگاه فون آرنا

بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم از نگاه فون آرنا

بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم لزوما ساخته ی بهترین کمپانی ها و بهترین طراحان نیستند.

اکثر گوشی ها و تبلت های اندرویدی، قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن های بسیاری هستند. اپلیکیشن های مدیا پلیر برای گوشی دادن به موسیقی و پخش فیلم، گالری برای به اشتراک گذاشتن تصاویر، مرورگر های وب، اپلیکیشن های ایمیل، تقویم، گوگل مپ، یوتیوب و غیره، تمام این اپلیکیشن ها بسیار کاربردی و پر طرفدار هستند. به بیان دیگر، کارهای زیادی را می توان با گوشی های اندرویدی انجام داد، بدون اینکه به اپلیکیشن های شخص سوم نیاز داشته باشیم.

در این میان، برنامه های ویرایش فیلم، از جمله مواردی هستند که نمی توان به آپلیکیشن های پیش فرض نصب شده در گوشی ها اکتفا کرد. برای اینکه بتوانیم کارهایی به جز کراپ کردن یا برش دادن را انجام دهیم، ناچار به استفاده از اپلیکیشن های شخص سوم هستیم. خوشبختانه، گوگل پلی استور از بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیم برخوردار است و هیچ کمبودی در این باره احساس نمی شود. سایت خبری فون آرنا، به بررسی این اپلیکیشن ها پرداخته و بهترین آنها را انتخاب کرده است. در ادامه، با بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم مخصوص اندروید آشنا خواهید شد.

.

اپلیکیشن ادوب پریمیوم کلیپ : رایگان (لینک دانلود)

اپلیکیشن ادوب پریمیوم کلیپ.

قطعا نام ادوب را شنیده اید. هر دو دسته ی کاربران آماتور و حرفه ای از برنامه ی ادوب برای ویرایش تصویر، فیلم و چیز های دیگر استفاده کرده اند. برای کسانی که دوست دارند از دستگاه اندرویدی خود استفاده کنند، ادوب برنامه پریمیوم کلیپ را پیشنهاد کرده است. این اپلیکیشن حجم زیادی مصرف نمی کند و ترفند های جالبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این برنامه به شما اجازه می دهد که ویدئو ها را کراپ کنید، در آن واحد از کلیپ های مختلف استفاده کنید و اینکه می توانید صدای فیلم را عوض کرده و یا ویرایش کنید. اگر بخواهید، می توانید ظاهر ویدئو را هم عوض کنید، فیلتر ها و پارامترهای کنترل دستی، مثل هایلایت و سایه ها، برای این کار قرار گرفته اند. ناگفته نماند که این نسخه با نسخه ی پیشرفته ی مخصوص دسکتاپ تفاوت دارد؛ اما کار شما را به صورت رایگان انجام می دهد، بدون اینکه ویدئوی شما را خراب کند.

.

اپلیکیشن کاین مستر : رایگان (لینک دانلود)

اپلیکیشن کاین مستر.

یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش فیلم که کامل ترین قابلیت ها را در اختیار کاربر خود قرار می دهد، اپلیکیشن کاین مستر است. برخلاف سایر اپلیکیشن های مشابه، کاین مستر لایه ها و بخش های متفاوتی از لیست صدا و فیلم را فراهم می کند. با این اپلیکیشن می توانید متن، نقاشی، و حتی استیکر را به تصویر یا فیلم مورد نظر خود اضافه کنید. یکی دیگر از قابلیت های کاین مستر این است که با آن می توان کلیپ های مختلف را در قالب یک کلیپ تدوین کرد و افکت های تصویر در تصویر را در آن قرار داد. اینها فقط بخش کوچکی از قابلیت های این اپلیکیشن اندرویدی هستند. و از همه جالب تر اینکه، کاین مستر به صورت رایگان، قابل دانلود و استفاده است.

.

اپلیکیشن پاور دایرکتور : رایگان (لینک دانلود)

اپلیکیشن پاور دایرکتور.

پاور دایرکتور یکی دیگر از اپلیکیشن هایی ست که قصد دارد بهترین قابلیت های ویرایش فیلم را در اختیار شما قرار دهد. لیست صدا و فیلم های مختلف در یک تایم لاین چیده شده و شما به راحتی می توانید از طریق درگ و دراپ آنها را به لیست مورد نظر خود اضافه کنید. قابیلت کنترل، وارونه کردن، چپ و راست کردن و حتی کند کردن ثانیه ها برای حرکت آهسته ی فیلم، در این اپلیکیشن امکان پذیر است. انتقال دادن و اضافه کردن موارد جدید هم در پاور دایرکتور، قابل اجراست. ابزار ویرایش صدا، به شما این امکان را می دهد که صدای فیلم را با صدای مورد نظر خود جابه جا کنید و یا اینکه، افکت های مختلف را به آن اضافه کنید. لازم به ذکر است که اپلیکیشن پاور دایرکتور از قابلیت همسازی ویژه ای برخوردار است، و با دستگاه هایی که از پردازنده و سیستم سخت افزاری بالاتری برخوردار هستند، به خوبی سازگار می شود. شما می توانید به صورت رایگان از این اپلیکیشن استفاده کنید، و با آپگرید کردن به نسخه های بالاتر، از کیفیت 1080 پیکسل و تصاویر بدون سایه ی آن لذت ببرید.

.

اپلیکیشن ویدئو شاپ : رایگان (لینک دانلود)

اپلیکیشن ویدئو شاپ.

ویدئو شاپ، با اپلیکیشن هایی که در بالا معرفی شد، فرق دارد. به جای استفاده از ترفند ها و اسلاید های متفاوت، می توانید از ابزار های ساده ی ویرایشی مثل کراپ کردن، انتقال موارد، کنترل سرعت، تنظیم روشنایی و رنگ استفاده کنید. یکی از نکات جالب این اپلیکیشن، تایم لاین آن است که برای ویدئو های اینستاگرام، واین و اسنپ چت استفاده می شود. اگر از کاربران این اپلیکیشن ها هستید، ویدئو شاپ را دانلود کنید. در هر صورت، این اپلیکیشن برای تمام افرادی که به اپلیکیشن ویرایش فیلم نیاز دارند، پیشنهاد می شود.

.

اپلیکیشن ویوا ویدئو : نسخه ی رایگان و فروشی این اپلیکیشن موجود است. (لینک دانلود)

اپلیکیشن ویوا ویدئو.

کار کردن با این اپلیکیشن، بسیار سرگرم کننده است. اگر روی این اپلیکیشن تسلط کافی داشته باشید، به راحتی می توانید چند فیلم را با هم ادغام کنید. کاربری آن بسیار ساده بوده و به راحتی یاد می گیرید که چگونه تم ها، افکت های مختلف، استیکر، متن و صداهای مختلف را در فیلم قرار دهید. اگر از کار کردن با اپلیکیشن ویوا ویدئو لذت بردید، پیشنهاد می کنیم که نسخه ی کامل آن را خریداری کنید. نسخه ی کامل این اپلیکیشن، تبلیغات و محدودیت ویدئو نداشته و همچنین فیلم نهایی آن با رزولوشن بالا و بدون سایه خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر