;
coinex

مشخصات اچ تی سی دیزایر ۸۲۵

در میان گوشی های هوشمندی که دیروز در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 معرفی شدند، اچ تی سی هم با عرضه ی مدل های جدید خود نظر همگان را به ود جلب کرد.

در میان گوشی های هوشمندی که دیروز در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 معرفی شدند، اچ تی سی هم با عرضه ی مدل های جدید نظر همگان را به خود جلب کرد. این شرکت به طور غیر منتظره ای از سه مدل اچ تی سی دیزایر ۵۳۰، ۶۳۰ و ۸۲۵ رونمایی کرد. ظاهر این گوشی به نوعی متفاوت است. اکثر افراد در نگاه اول فکر می کنند که این گوشی کثیف است! جدا از این طراحی خاص و متفاوت، دیزایر ۸۲۵ از مشخصه ی مسطح و گوشه های خمیده ی خانواده ی اچ تی سی بهره می برد.

از نقطه نظر مشخصات این دستگاه باید گفت که دیزایر ۸۲۵ صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی 720p به نمایش می گذارد و توان خود را از یک پردازنده ی اسنپدراگون ۴۰۰ تامین می کند. این گوشی با رم ۲ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا همراه می شود. دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است و قادر به ضبط ویدئوی ۱۰۸۰ پیکسلی است. دوربین جلوی این دستگاه هم ۵ مگاپیکسلی است. هم چنین این گوشی از یک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد و اندروید ۶ مارشمالو را اجرا می کند.

راجع به راه اندازی سخت افزاری این دستگاه هیچگونه اطلاعاتی در اختیار قرار نگرفته است ولی به محض دریافت هرگونه اطلاعات آن را با شما به اشتراک می گذاریم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر