;
coinex

ارسال روزانه 15 میلیارد پیام در تلگرام

تلگرام روزانه 100 میلیون کاربر فعال دارد و 15 میلیارد پیام در آن ارسال می شود

امروز تلگرام با انتشار پست هایی بر روی وب سایت خود اعلام کرد که ماهانه 100 میلیون کاربر در آن فعالیت می کنند و روزانه 15 میلیارد پیام در این پیام رسان ارسال می شود.

تلگرام یکی از بهترین سرویس های پیام رسان است که محبوبیتش در سرتاسر جهان روز به روز در حال افزایش است. این اپلیکیشن در کشور ما هم بسیار محبوب بوده و کاربران بسیار زیادی در حال حاضر از آن استفاده می کنند. حتماً یادتان می آید که تا همین چندی پیش عموم مردم از نرم افزار هایی مانند وایبر، واتس آپ و … استفاده می کردند اما با ظهور تلگرام همه ی کاربران ایرانی به این برنامه روی آوردند و کمتر کسی است که در حال حاضر از نرم افزارهای پیام رسان دیگر استفاده کند.

امروز تلگرام دو پست در وبلاگ خود منتشر کرد که یکی از آنها به این موضوع اشاره داشت که ماهانه 100 میلیون کاربر فعال در تلگرام فعالیت دارند. در این پست گفته شده است: “دو سال و نیم از عرضه ی این سرویس پیام رسان می گذرد. در آغاز شما تلگرام را به دوستان و همکاران خود معرفی کردید و سپس آنها نیز تلگرام را به دوستان و همکاران خود معرفی کردند و این آغاز رشد ما بود. حالا تلگرام ماهانه بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد. همچنین روزانه 350 هزار کاربر جدید در آن ثبت نام می کنند.”

تلگرام روزانه 100 میلیون کاربر فعال دارد و 15 میلیارد پیام در آن ارسال می شود

امروز در پستی دیگر اعلام کرد: “با گذشت دو سال و نیم از عرضه ی این سرویس پیام رسان، حال در تلگرام روزانه بیش از 15 میلیارد پیام ارسال می شود. همه این ها به لطف شما بوده است.”

تلگرام روزانه 100 میلیون کاربر فعال دارد و 15 میلیارد پیام در آن ارسال می شود

از ویژگی های تلگرام که به آن نسبت به دیگر سرویس های مشابه برتری داده است بخش امنیتی آن است. سازندگان تلگرام بر امنیت برنامه ی خود تاکید بسیاری دارند، به طوری که جایزه ی 300 هزار دلاری برای یافتن باگ بر روی آن در نظر گرفته شده است که این موضوع نشان دهنده ی اطمینان برنامه نویسان تلگرام به برنامه ی خود است.

.

.

منبع: telegram


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلامدوستان شما می توانید به صورت رایگان کانال خودتون در سایت زیر (مرجع کانال های تلگرام ) ثبت کنید تا کانال شما دیده شود و تعداد اعضای آن افزایش یابد . سی تلگرام دات کام [ویرایش شده]

    پاسخ