;
coinex

فناوری 5G برای اولین بار توسط سامسونگ در MWC 2016 ارائه شد!

فناوری 5G برای اولین بار توسط سامسونگ، در MWC 2016 به نمایش درآمد.

فناوری 5G برای اولین بار توسط سامسونگ، در MWC 2016 به نمایش درآمد.

چند روز پیش سامسونگ اعلام کرد که سک فن آوری را در کنفرانس جهانی موبایل 2016 به نمایش خواهد گذاشت که راه را به سوی آینده ای فناوری 5G، هموار می کند. سامسونگ با همکاری با دویچه تلکوم، امروز با موفقیت اولین نمایش فناوری  5G را، در کنفرانس جهانی موبایل 2016 نشان داد.

نمایش فناوری 5G ، شامل دو گوشی هوشمند سامسونگ، در ردیابی حرکات دقیق از یک بازوی روباتیک از دو زاویه متفاوت بود. این ویدئو 4K UHD به صورت وایرلس، بدون هیچ گونه تاخیری توسط سرویس پهنای باند موبایل اولترا (U-MBB) که از فن آوری دسترسی به امواج رادیویی 60 گیگاهرتز سامسونگ، استفاده می کند، منتقل شد. سامسونگ و دویچه تلکوم قادر شدند تا، به توان بیش از 1.5 گیگابیت در ثانیه در هر گوشی های هوشمند، دستیابند. گوشی های هوشمند مورد استفاده در نمایش فناوری 5G، شامل 16 عنصر آنتن می شدند، که از پرتو تشکیل دهنده و همچنین شبکه های معمولی 3G و LTE ، پشتیبانی می کردند. این توانایی پشتیبانی از گروه های متعدد و فن آوری ها، در فرم کوچک فاکتور، یکی از توانمندسازی های مهم فناوری 5G است.

بدیهی است که در آینده گوشی های هوشمند سامسونگ از شبکه ی فناوری 5G پشتیبانی می کنند. به نظر می رسد این شرکت بسیار علاقه مند به فناوری 5G است و نیاز به یک نیروی محرکه برای پشتیبانی از آن دارد. با این حال، چند سالی تا اینکه فناوری 5G به جریان اصلی تبدیل شود، زمان باقی است، انتظار می رود که اپراتور های اصلی در ایالات متحده در دسترس بودن تجاری شبکه ی 5G خود را در اواخر سال 2017 یا اوایل سال 2018، آغاز کنند.

 به نظر می رسد این شرکت بسیار علاقه مند به فناوری 5G است

.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر