;
coinex

باتری شیائومی می  5 ، یک ابر باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است!

باتری شیائومی می  5 ، یک باتری بزرگ 3000 میلی آمپر ساعتی است با قابلیت شارژ سریع است.

باتری شیائومی می  5 ، یک باتری بزرگ 3000 میلی آمپر ساعتی است با قابلیت شارژ سریع است.

باتری شیائومی می 5 پس از معرفی رسمی این گوشی، در طول رویدادی در بارسلونا، در طول کنفرانس جهانی موبایل سال  2016 توجه کاربران را به خود جلب کرد. سالیان متمادی است که این رویداد با حضور برند های بزرگ بین المللی برگزار می شود، حضور شیائومی در این مراسم، با گوشی شیائومی می 5 به عنوان پرچمدار سال 2016 این کمپانی رقم خورد. همانطور که مشخص است، شیائومی می 5،  تکامل یافته ی شیائومی می 5 و نوت پرو است. البته از لحاظ ظاهری، می 5 کاملا متفاوت از آنها به نظر می رسد، البته برخی تغییرات زیر ساختی نیز وجود دارد.

می 5 یک صفحه نمایش 5.15 اینچی در ابعاد  144.55 × 69.2 × 7.25 میلی متر دارد. باتری شیائومی می 5، یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است که انرژی مورد نیاز برای پردازنده ی اسنپ دراگون 820 بکار رفته در این گوشی را فراهم می کند و همچنین از تکنولوژی جدید شارژ سریع 3.0 کوالکام استفاده کرده است که برای کاربران شیائومی می 5 این امکان را فراهم می کند تا 2.5 ساعت زمان مکالمه با 5 دقیقه شارژ در اختیار داشته باشند. اینکه باتری شیائومی می 5 چنین ظرفیتی دارد خبر خوشایندی است اما خبر بد این است که این باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قابل جابجایی نیست. اتصال می 5 از طریق یک پورت USB نوع C اتفاق می افتد. شیائومی دوست دارد که برای کابرانی که مدل های می را انتخاب می کنند، کابل های USB نوع C  ارائه دهد.

باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده در می 5 رتبه دهی نشده است، اما امیدواریم به زودی بررسی روی آن صورت گیرد. در گذشته، گوشی های شیائومی به عنوان اینکه عمر باتری نسبتا خوبی دارند، شناخته شده اند اکنون نیز انتظار می رود باتری شیائومی می 5 با چگالی بالاتر باتری، ظرفیت بزرگتر و قابلیت شارژ  3.0 سریع، باعث شود تا موفقیت دیگری در زمینه ی باتری گوشی های شیائومی رقم بخورد.

باتری شیائومی می  5 ، یک باتری بزرگ 3000 میلی آمپر ساعتی است

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر