;
coinex

کانسپت وان ، ماشین الکتریکی جدید شرکت ریماک

کانسپت وان ، ماشین الکتریکی جدید شرکت ریماک

کانسپت وان نامی است که شرکت کرواتی ریماک برای ماشین الکتریکی خود انتخاب کرده است.

ماشین الکتریکی نام برده در نمایشگاه ماشین ژنو، که از سوم تا سیزدهم مارچ برگزار خواهد شد، رونمایی می شود. کانسپت وان با طراحی زیبا و قابلیت های کاربردی خود می تواند رقیب سرسختی برای عرصه ی نوپای ماشین های الکتریکی باشد؛ از جمله قابلیت های فوق العاده ی این ماشین، می توان به ماکسیسمم سرعت 185 مایل بر ساعت (297 کیلومتر بر ساعت) اشاره کرد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر کانسپت وان ریماک با تکرا همراه شوید.

.

ماشین الکتریکی کانسپت وان از چهار موتور الکتریکی بهره می برد که هر کدام از آنها روی یکی از چهار چرخ ماشین تعبیه شده است.

ماشین الکتریکی کانسپت وان از چهار موتور الکتریکی بهره می برد که هر کدام از آنها روی یکی از چهار چرخ ماشین تعبیه شده است..

این ماشین می تواند سرعت صفر تا صد را تنها در عرض 2.6 ثانیه به دست آورد.

این ماشین می تواند سرعت صفر تا صد را تنها در عرض 2.6 ثانیه به دست آورد..

نهایت سرعت این ماشین، 185 مایل بر ساعت (297 کیلومتر) اعلام شده است.

نهایت سرعت این ماشین، 185 مایل بر ساعت (297 کیلومتر) اعلام شده است..

اما هنوز مشخص نیست که محدوده ی مسافتی کانسپت وان چقدر خواهد بود، لازم به ذکر است که ماشین های الکتریکی با محدوده ی مسافتی با هم مقایسه می شوند. ریماک در این باره اعلام کرده است که: “باطری بسیار پیشرفته و با عملکرد بالا در این ماشین تعبیه شده که برای مسیر های جاده ای و نقل و انتقالات سنگین، طراحی شده است.” بیش از 8000 سلول باطری برای “اطمینان از ایجاد شرایط بهینه در سفر های طولانی” در ماشین قرار دارد.

اما هنوز مشخص نیست که محدوده ی مسافتی کانسپت وان چقدر خواهد بود، لازم به ذکر است که ماشین های الکتریکی با این قابلیت با هم مقایسه می شوند..

کانسپت وان به یک سیستم ترمز احیا کننده مجهز شده که در زمان های ترمز کردن، تولید انرژی می کند. این ماشین می تواند تا 400 کیلو وات انرژی الکتریکی را در زمان ترمز کردن ذخیره کند، این قابلیت می تواند شارژ مجدد را در طی مسیر انجام دهد.

کانسپت وان به یک سیستم ترمز احیا کننده مجهز شده که در زمان های ترمز کردن، تولید انرژی می کند. این ماشین می تواند تا 400 کیلو وات انرژی الکتریکی را در زمان ترمز کردن ذخیره کند، این قابلیت می تواند شارژ مجدد را در طی مسیر انجام دهد..

راننده می تواند با استفاده از شاسی تعبیه شده در کنسول مرکزی، یکی از چهار مود رانندگی کامفرت، کنترل، ترک و دریفت را با توجه به شرایط جاده انتخاب کند.

راننده می تواند با استفاده از شاسی تعبیه شده در کنسول مرکزی، یکی از چهار مود رانندگی کامفرت، کنترل، ترک و دریفت را با توجه به شرایط جاده انتخاب کند..

تنها 8 مدل از کانسپت وان ساخته خواهد شد، اگر دوست دارید یکی از آنها را داشته باشید، سریع تر اقدام کنید. هنوز قیمت و تاریخ پیش فروش این ماشین مشخص نشده است، اما انتظار داریم که اطلاعات بیشتری از کانسپت وان در نمایشگاه ماشین ژنو منتشر شود.

تنها 8 مدل از کانسپت وان ساخته خواهد شد، اگر دوست دارید یکی از آنها را داشته باشید، سریع تر اقدام کنید. هنوز قیمت و تاریخ پیش فروش این ماشین مشخص نشده است، اما انتظار داریم که اطلاعات بیشتری از کانسپت وان در نمایشگاه ماشین ژنو منتشر شود.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر