;
coinex

تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 5 منتشر شد

تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 5 ، پس از معرفی این گوشی در کنفرانس حهانی موبایل، منتشر شد.

تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 5 ، پس از معرفی این گوشی در کنفرانس حهانی موبایل، منتشر شد.

معرفی گوشی شیائومی می 5 ، هنوز تمام نشده است ولی در حال حاضر تمام اطلاعات اساسی را در مورد این پرچمدار جدید در اختیار داریم. با خیال راحت می توان گفت که شیائومی می 5 در حال حاضر مقرون به صرفه ترین گوشی است که از پردازنده ی اسنپدراگون 820 در ساختار خود بهره می برد. این موضوع در میان ویژگی های گوشی شیائومی می 5 ، اعم از باتری فوق العاده و دوربین بهبود یافته، بیشتر از همه چشمگیر است.

اما در مورد گوشی شیائومی می 5 ، فقط مشخصات مهم نیست. مطمئنا، اهمیت بسزایی دارد، اما اجازه دهید نگاهی به طراحی این دستگاه، داشته باشیم، طراحی زیبا و چشمگیری که در تصاویر گوشی شیائومی می 5 که به صورت رسمی منتشر شده اند، دیده می شود. این گوشی در سه نسخه ی Standard ، High و Ceramic Exclusive آورده شده است که از نظر طراحی یکسان هستند و تنها موادی که در ساختار آنها بکار رفته، متفاوت است. در مدل های Standard و High از گوریلا گلس در پشت و جلو استفاده شده است، در حالی که Ceramic Exclusive در قسمت پشت گوشی از سرامیک استفاده کرده است. البته خوب است بدانید که همه ی این ها یک شاسی فلزی، است و هیچ کدام وزنی بیش از 129 گرم ندارد.

تصویر شیائومی می 5 تصویر شیائومی می 5 گوشی شیائومی می 5 سفید تصویر گوشی شیائومی می 5 تصویر شیائومی می 5 تصویر شیائومی می 5 تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 5 ، پس از معرفی این گوشی در کنفرانس حهانی موبایل، منتشر شد. Xiaomi-Mi-5 (8) تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 5 تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 5 تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 5 ، پس از معرفی این گوشی در کنفرانس حهانی موبایل، منتشر شد. گوشی شیائومی می 5 شیائومی می 5

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر