;
coinex

دوربین شیائومی می 5 با 4 محور تثبیت کننده تصویر نوری

دوربین شیائومی 5 ، پرچمدار سال 2016 شیائومی، 4 محور تثبیت کننده تصویر نوری دارد.

دوربین شیائومی می 5 ، پرچمدار سال 2016 شیائومی، 4 محور تثبیت کننده تصویر نوری دارد.

مشخصات دوربین شیائومی می 5 پس از معرفی رسمی، خیلی تعجب برانگیز نبود زیرا اساسا همه چیز به صورت آنلاین پیش از زمان معرفی رسمی آن، به بیرون درز شد، اما همیشه دیدن تایید اینکه چقدر منابع دقیق بوده اند، جالب است. یکی از مواردی که واقعا شگفت آور محسوب می شود، مربوط است به دوربین شیائومی می 5 ، که 4 محور تثبیت کننده تصویر نوری دارد، چیزی که سال گذشته برای گوشی هایی مانند نکسوس 5 ایکس و نکسوس 6 پی، دیده ایم. وجود OIS در دوربین شیائومی می 5، در بسیاری از موارد بسیار مهم است، به خصوص اگر کاربران به دنبال گرفتن عکس های سریع و سبک به جای مدل هایی که با فرآوری مثل HDR + که در نکسوس ارائه می شود،  باشند.

با نگاهی مختصر به عکس هایی موجود در وب سایت شیائومی، که کاهش رزولوشن داشته اند و یا کراپ شده اند، می توان پیشرفت شدید دوربین شیائومی می 5 را نسبت به دوربین شیائومی می 4 مشاهده کرد. عکس های گرفته شده با دوربین شیائومی می 5 عوامل و پیشرفت های مختلفی از جمله ثبت حرکت بهتر، لرزش دست کمتر و عکس های کلی واضح تر را نشان می دهد. یکی از بزرگترین ویژگی هایی  که شیائومی به واسطه ی آن مشتری جذب می کند، ویژگی عکس برداری در نور کم است، این یک روش جدید برای کمک به روشن کردن یک شات تیره تر به طور خودکار . بدون کم کردن کیفیت تصویر و یا ایجاد تاری به دلیل قرار گرفتن در معرض شاتر طولانی، است.

یکی از بزرگترین مشکلات دوربین های شیائومی، فیلترهای نویز تصویر است که به طور معمول ظاهر تصاویر را در شبکه های اجتماعی عالی می کند اما در سایز بزرگ باعث می شود که تصاویر کمی مات شوند. در حالی که با بررسی تصاویر کوچک، گفتن اینکه چیزی بهبود یافته، دشوار است، ولی بدیهی است که سنسور 16 مگاپیکسلی کمک می کند تا اثرات منفی کمتر در تصاویر آشکار شوند، این میزان تعداد پیکسل، به صورت قابل توجهی بزرگتر از نسل قبلی گوشی های می است. البته قضاوت نهایی را زمانی می توان انجام داد که خودمان دوربین دوربین شیائومی می 5 را بررسی کنیم، و یا حداقل تصاویری با وضوح کامل و واقعی ببینیم.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر