;
coinex

شیائومی می 4 اس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی می شود

شیائومی می 4 اس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی می شود

شیائومی می 4 اس و سایر محصولات شرکت شیائومی در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 معرفی خواهند شد.

شیائومی می 4 اس به دنبال سری گوشی های می 4 سی و می 4 آی، که سال گذشته رونمایی شدند، وارد بازار رقابت خواهد شد. دو گوشی نامبرده، هر دو گوشی های توانایی هستند؛ با اینحال، ویژگی ها و قابلیت های گوشی شیائومی می 4 اس شباهت زیادی به می 4 سی داشته، اما طراحی ظاهری آن کمی متفاوت است.

نمایشگر شیائومی می 4 سی، تمام اچ دی 5 اینچی با کیفیت 1920*1080,441ppi است؛ از قابلیت های دیگر این گوشی می توان به 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی قابل افزایش و باطری 3260 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. قدرت گوشی می 4 سی از چیپست اسنپ دراگون 808، پردازنده ی هشت هسته ای 64 بیت و پردازنده ی گرافیکی آدرونو 418 GPU تامین می شود. قابلیت اتصال این گوشی از نوع 4G LTE با پشتیبانی VoLTE است. گوشی شیائومی می 4 سی از فلز و شیشه ساخته شده و یک اسکنر اثر انگشت و دوربین LED دوگانه با فلاش دوگانه ی آن، در پشت دستگاه قرار گرفته اند. دکمه های پاور/ قفل و تنظیم صدا در لبه ی سمت راستی گوشی تعبیه شده است.

از ویژگی های گوشی شیائومی می 4 اس می توان به دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی در پشت، دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی، دو سیم کارت، اندروید 6.0 مارشمالو، واسطه ی کاربری MIUI 7، قابلیت شارژ سریع 2.0، سنسور اینفرارد و پورت یو اس بی نوع سی، اشاره کرد.

گوشی شیائومی می 4 اس در دسته ی گوشی های میان رده تا رده بالا قرار می گیرد. این گوشی در رنگ های مشکی، سفید و مدل های مختلف طلایی و با قیمت 260 دلار (در چین) به فروش می رسد؛ که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های آن، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. علاقه مندان می توانند از اول ماه مارچ نسبت به خرید آن اقدام کنند. هنوز منتظر معرفی این گوشی در بارسلونا هستیم.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر