;
coinex

تاریخ عرضه و قیمت گوشی ال جی جی 5

گوشی ال جی جی 5 که چند روز گذشته به صورت رسمی معرفی شد، ممکن است در ماه آوریل(فروردین) وارد بازار شود.

گوشی ال جی جی 5 که چند روز گذشته به صورت رسمی معرفی شد، ممکن است در ماه آوریل(فروردین) وارد بازار شود.

برخی خرده فروشی ها مثل EE، O2، Vodafone، Carphone Warehouse و غیره معتقدند که تاریخ پیش خرید ال جی جی 5، از ماه مارس آغاز می شود، در این میان برخی تاریخ دقیق پیش خرید را 17 مارس می دانند. شایعات نیز حاکی از آن است که در ماه آوریل این گوشی وارد بازار می شود؛ اما از قیمت ال جی جی 5 هیچ گونه اطلاعاتی در اختیار نیست ولی به گفته ی سایت خبری سی نت ممکن است حدود 550 دلار قیمت گذاری شود.

اگر واقعا گوشی ال جی جی 5 در ماه آوریل وارد بازار شود، بدیهی است که در کوتاه مدت، فروشگاه ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

این گوشی قدرتمند که قابل مقایسه با گلکسی اس 7 است، پس از معرفی، طرفداران ال جی را تحت تاثیر خود قرار داده است به طوری که آنها به شدت منتظر اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار و قیمت آن هستند، هیچ کدام از تاریخ ها و جزئیات قیمت گذاری به صورت رسمی منتشر نشده اند ولی بدیهی است که حدود زمان عرضه و حدود قیمت ال جی جی 5 را در دسترس قرار خواهد داد.

ما می دانیم این گوشی یک صفحه نمایش همیشه روشن 5.3 اینچی QHD ، دوربین با لنز دوگانه ، بدنه ی فلزی و یک بخش کشویی برای سخت افزار قابل تنظیم دارد؛ سخت افزار قدرتمند ال جی جی 5 تا حدی این گوشی را قدرتمند ساخته است که به راحتی می توان آن را با گلکسی اس 7 سامسونگ مقایسه کرد.

.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مطلقات داخل خی 5 چیست

    پاسخ