;
coinex

عرضه ی وان پلاس 3 با یک طراحی جدید

وان پلاس 3 ، پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس، با یک طراحی جدید در ماه ژوئن(خرداد)، منتشر خواهد شد.

وان پلاس 3 ، پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس، با یک طراحی جدید در ماه ژوئن(خرداد)، منتشر خواهد شد.

بر اساس گزارش CNET، کارل پی بنیانگذار وان پلاس، تایید کرد که پرچمدار بعدی این شرکت در پایان فصل دوم منتشر خواهد شد و در نتیجه در ماه ژوئن باید منتظر گوشی جدید وان پلاس باشیم. به نظر می رسد که این دستگاه وان پلاس 3 نامیده شود. بنا به گزارش ها، وان پلاس 3 یک “طراحی جدید” را به ارمغان می آورد، پس نسبت به وان پلاس 2 و وان پلاس وان، که زبان طراحی یکسانی داشتند، متفاوت خواهد بود. کارل پی معتقد است که این شرکت قادر است کاربران را با وان پلاس 3 ، سورپرایز کند.

وان پلاس هنوز یک شرکت جوان و کوچک است، اما با فروش گوشی های هوشمند رده بالا و قابل مقایسه با بسیاری از پرچمداران بزرگ دیگر که با قیمت های قابل دسترس تری نیز عرضه می شوند، موفق شده تا نامی برای خود دست و پا کند. همانطور که ممکن است به یاد داشته باشید، این شرکت وان پلاس وان را در سال 2014 و وان پلاس 2 را در سال 2015 به عنوان “نابود کننده ی پرچمداران دیگر” عرضه کرد؛ در حالی که این گوشی ها در واقع هیچ پرچمداری را از بین نبرده اند، ولی بسیاری از پرچمداران دیگر این کار را انجام داده اند. در پایان سال گذشته، نیز وان پلاس گوشی رده میانی وان پلاس ایکس را منتشر کرد، روی هم رفته، همه چیز برای وان پلاس خوب به نظر می رسد، اما آنچه که شرکت خود را برای عرضه ی آن در سال جاری آماده کرده است، یک گوشی هوشمند جدید پرچمدار، خواهد بود.

درست مثل دیگر گوشی های هوشمند وان پلاس که در حال حاضر می توان آن ها را خریداری کرد، وان پلاس 3 نیز در ایالات متحده و بازارهای مختلف دیگر در سراسر جهان، به صورت آنپک فروخته خواهد شد. هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی جدید وجود ندارد، اما ما انتظار داریم که همتراز با قیمت وان پلاس 2 در زمان عرضه باشد، در نتیجه قیمت آن احتمالا کمی بالاتر از 350 دلار خواهد بود.

کارل پی در مورد ویژگی های وان پلاس 3، چیزی بیان نکردهولی شایعات حاکی از آن است که این گوشی با پردازشگر اسنپ دراگون 820 کوآلکوم و صفحه نمایشی با رزولوشن 1080 پیکسل همراه خواهد بود.

تصویر  وان پلاس 2 را می توانید در زیر مشاهده کنید، زبان طراحی این گوشی با وان پلاس وان یکسان است:

تصویر وان پلاس 2 را می توانید در زیر مشاهده کنید، زبان طراحی این گوشی با وان پلاس وان یکسان است:.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر