;
coinex

دوربین اچ تی سی وان ام 10 ، یک دوربین رقابتی!

دوربین اچ تی سی وان ام 10 ، یک دوربین رقابتی!

دوربین اچ تی سی وان ام 10 ، با دوربین های پرچمداران سال 2016، قادر به رقابت خواهد بود.

اوایل این هفته، اچ تی سی تیزر پرچمدار بعدی خود را در توئیتر منتشر کرد. پرچمدار بعدی این کمپانی به احتمال زیاد اچ تی سی وان ام 10 نام خواهد گرفت. تیزر تبلیغاتی منتشر شده، هیچ یک از مشخصات اچ تی سی وان ام 10 را ارائه نمی دهد ولی با این حال، رئیس امور مالی اچ تی سی، چیالین چانگ با CNET در مورد دوربین اچ تی سی وان ام 10 صحبت کرد.

بنا به گزارش ها، دوربین اچ تی سی وان ام 10 بسیار قانع کننده خواهد بود و قادر به رقابت با دوربین پرچمداران سال 2016 است. از قرار معلوم، اچ تی سی، با توجه به مواردی که در بازار مشاهده می شود، درخواست تجدید نظر در بخش دوربین را که از سوی طرفداران اچ تی سی مطرح می شد، در دوربین اچ تی سی وان ام 10، به خوبی مد نظر گرفته است. دو گوشی رده بالایی که اخیرا در کنفرانس جهانی موبایل ارائه شد، گلکسی اس 7 و ال جی جی 5، هر دو دارای دوربین فوق العاده ای بودند، از این رو اچ تی سی هم باید پرچمدار خود را در این بازار رقابتی ایمن می کرد، بنابراین ساختار دوربین اچ تی سی ام 10 را به گونه ی قابل قبولی ارائه خواهد داد.

چندی پیش شنیدیم که دوربین اچ تی سی وان ام 10، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراپیکسل با فوکوس اتوماتیک لیزری است. که نسبت به دوربین 20 مگاپیکسلی اچ تی سی وان ام 9، و همچنین دوربین 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل دوگانه ی اچ تی سی وان ام 8 ، تغییری اساسی محسوب می شود. همانطور که می دانید، دوربین وان ام 9 و  وان ام 8 واقعا همتراز با آنچه رقبا ارائه می دادند، نبود. بنابراین ما کنجکاویم که ببینیم دوربین اچ تی سی وان ام 10 در مقایسه با رقبا چه حرفی برای گفتن دارد. یک دوربین 12 مگاپیکسلی که هر پیکسل آن بزرگتر از حد پیکسل معمولی است،(تکنولوژی اولتراپیکسل به این معنی است که پیکسل ها بزرگتر هستند) باید تصاویری با کیفیت بالا حتی در حالات نور کم، فراهم کند. البته، کیفیت نهایی دوربین اچ تی سی وان ام 10 به سنسوری که در آن استفاده می شود و نرم افزار اچ تی سی، نیز نیز بستگی دارد.

اچ تی سی وان ام 10، با نام مستعار پرفیوم، خیلی زود، احتمالا در ماه مارس، معرفی خواهد شد. علاوه بر دوربین جدید ، انتظار می رود که اچ تی سی وان ام 10 با بدنه ی تمام فلزی، صفحه نمایش کواد اچ دی(احتمالا با اندازه ی 5.1 اینچ)، پردازنده اسنپ دراگون 820، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر