;
coinex

ال جی امسال نکسوس جدید برای گوگل تولید نخواهد کرد

ال جی امسال نکسوس جدید برای گوگل تولید نخواهد کرد

شرکت ال جی طی 4 سال اخیر 3 گوشی هوشمند نکسوس برای گوگل تولید کرد. اما به نظر می رسد که امسال ال جی در این زمینه با گوگل همکاری نخواهد داشت.

بر اساس گفته ی یکی از مدیران اجرایی ال جی، این شرکت روابط بسیار خوبی با گوگل دارد و اگر امسال گوشی نکسوسی برای گوگل تولید نمی کند دلیل آن وجود اختلاف نیست. به گفته ی او ساخت یک گوشی نکسوس کار و زمان زیادی می طلبد و شاید بهتر باشد که شرکت تمرکز خود را بر توسعه و ساخت گوش هایی برند ال جی بگذارد.

پیش از این ال جی اعلام کرده بود که قصد دارد در سال 2016 دو پرچمدار جدید را روانه ی بازار کند. اولین گوشی پرچمدار این شرکت جی 5 بود که اخیراً و طی مراسم MWC 2016 از آن رونمایی شد. اما مشخص نیست دومین پرچمدار ال جی در سال 2016 کدام گوشی خواهد بود و اطلاعاتی درباره ی آن وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که پرچمدار دوم ال جی ورژن جدید گوشی وی 10 باشد.

اولین گوشی که ال جی برای گوگل تولید کرد، نکسو 4 بود.  این گوشی در سال 2012 تولید شد که با ارائه ی سخت افزار مناسب و قدرتمند، اجرای بهتر سیستم عامل اندروید و قیمت مناسب موفق شد تا برند نکسوس ره به شهرت و محبوبیت برساند. پیرو عرضه ی این گوشی، در سال 2013 نکسوس 5 دوربین بسیار بهتر و کیفیت تصویر فول اچ دی را با خود آورد. قیمت گوشی نکسوس 5 تنها قدری گران تر نمونه ی قبلی بود و زمانی که عرضه شد یکی از بهترین گوشی های کلاسیک آن دوره به حساب می آمد.

بعد از یک استراحت یک ساله در سال 2014، گوگل گوشی دیگری با نام نکسوس 5X را روانه ی بازار کرد که به مراتب گوشی سطح بالاتری به شمار می آمد و البته قیمت بیشتر نسبت به دیگر نمونه های قبلی خود داشت.
حال باید دید که برنامه ی گوگل برای تولید گوشی ها نکسوس جدید در سال 2016 چه خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر